Ir al contenido principal

1060-Mandala Faro de luz


1060 Mandala: Far de llum.

L'àngel que regeix el dia 24 de setembre, es diu: 37 - Aniel.



1060-Far de LlumConstantment ens preguntem, perquè els humans diuen que no veuen la llum?, hem arribat a la conclusió que, miren fora, en lloc de mirar-se per dins. La llum que tu desprens del teu nucli, és un far que guia als altres a seguir el camí que necessiten per arribar a tenir consciència del seu interior.

  

Transitar per llocs on la foscor és el que veu la majoria, és un treball difícil que com intermediària desenvolupes molt bé, pots ajudar a pujar la consciència dels que no evolucionen o els costa evolucionar.

La transformació que has fet al llarg de la teva vida, ara t'aporta els seus fruits, tens capacitat per produir canvis en l'àmbit físic i espiritual.

Tens un do per l'art, per la ciència, aprofita'l per fer participar a les ànimes que estant en un nivell inferior i els costa saltar al pla superior. No és una tasca fàcil i possiblement no sabràs com fer-ho, però algun dia la solució passarà pel teu davant i sentiràs que és allò el que t'aporta l'energia per fer-ho.

El mandala reflecteix la teva ànima d'ara i et dóna la informació que necessites, medita o mira'l amb atenció i sentiràs que t'ajuda a calmar-te en els moments de més angoixa o nerviosisme.

1060-Faro de LuzEn el nucli tens l'energia del color verd, significa: vida i en aquesta vida hi ha una papallona, que esplendorosa obre les seves ales en resposta a la teva llum, una llum que neix del mateix nucli i s'expandeix per tot el mandala.

Aquesta intensitat d'energia roda en sentit de les agulles del rellotge i genera una potent corrent d'energia positiva, i queda reflectida en el següent estadi, de color vermell, el color de l'amor, de la passió, del foc.

Després ve l'estadi de la calma, el blau és el seu color, tranquil·litat, harmonia, tendresa, genera molt de benestar.

No tots els moments han estat bons, però saps que el qui decideix en quin moment estàs, ets TU i només tu ets qui pot canviar-ho.

Ets vital, jovial, i amb un grau de maduresa important, pel que concedeix-te a tu mateixa fer en la vida les coses que sempre has desitjat.

Les dues papallones que surten del teu centre, t'ajuden en la teva transformació, són ànimes afins a tu.

Ets un FAR ple de llum!



Mandalas A. Cassany
St. Gregori, 11 de març de 2019.
e. Mail: mdelsangels.c@gmail.com




 ------------------------------------------




1060-Mandala: Faro de luz.

El ángel que rige el día 24 de septiembre, se llama: 37 - Aniel.

Constantemente nos preguntamos, porque los humanos dicen que no ven la luz?, hemos llegado a la conclusión que, miran hacia fuera, en lugar de mirarse por dentro. La luz que  desprendes de tu núcleo, es un faro que guía a los otros a seguir el camino que necesitan para llegar a tener conciencia de su interior.

Transitar por lugares donde la oscuridad es lo que ve la mayoría, es un trabajo difícil que como intermediaria desarrollas muy bien, puedes ayudar a subir la conciencia de los que no evolucionan o les cuesta evolucionar.

La transformación que has hecho a lo largo de tu vida, ahora  aporta sus frutos, tienes capacidad para producir cambios en el ámbito físico y espiritual.

Tienes un don por el arte, por la ciencia, aprovéchalo para hacer participar a las almas que estando en un nivel inferior , les cuesta saltar al plan superior. No es una tarea fácil y posiblemente no sabrás como hacerlo, pero algún día la solución pasará por delante y sentirás que es aquello lo que te aporta la energía para hacerlo.
1060-Far de llum
El mandala refleja tu alma de ahora y te da la información que necesitas, medita o míralo con atención y sentirás que te ayuda a calmarte en los momentos de más angustia o nerviosismo.

En el núcleo tienes la energía del color verde, significa: vida y en esta vida hay una mariposa, que esplendorosa abre sus alas en respuesta a tu luz, una luz que nace del mismo núcleo y se expande por todo el mandala.

Esta intensidad de energía rueda en sentido de las agujas del reloj y genera una potente corriente de energía positiva, y queda reflejada en el siguiente estadio, de color rojo, el color del amor, de la pasión, del fuego.

Después viene el estadio de la calma, el azul es su color, tranquilidad, armonía, ternura, genera mucho bienestar.

No todos los momentos han sido buenos, pero sabes que quien decide en qué momento estás, eres TÚ y solo tú eres quien puede cambiarlo.

Eres vital, jovial, y con un grado de madurez importante, por lo que concédete a ti misma, hacer en la vida las cosas que siempre has deseado.

Las dos mariposas que salen de tu centro, te ayudan en tu transformación, son almas afines a ti.

Eres un FARO lleno de luz!

Diseño, pintado y escrito por
M.Àngels Cassany


Comentarios

Entradas populares de este blog

1285-Nunca dejéis de caminar juntos

                                                         1285 Mandala:  Nunca dejéis de caminar juntos. ´ Cuando R. me encargó un mandala para toda su familia, pensé que era un reto que quería asumir, me pidió que fuera grande y para la entrada de la casa, y que era una familia de 7 miembros . Y a medida que lo he ido haciendo, me ha venido que ellos 4, también tenían que tener una representación en el dibujo. Podeis jugar a buscar cuál os llama más la atención o cuál os produce más energía, quizá coincidais y os gusta lo mismo, quizás una temporada os gusta más uno que  otro, pero el conjunto es la unión de todos vosotros. La paloma que corona el conjunto de mandalas, aporta la claridad y el amor que os procesáis, por eso:   Nunca dejéis de caminar juntos. 1285 Mandala:  Mai deixeu de caminar junts.   Quant la R. em va encarregar un mandala per tota la vostra família, vaig pensar que era un repte que volia assumir, me’l va demanar que fos gran i per l’entrada de la casa,

835-Mandala :Solidaridad con el egrégor

835 Mandala:   Solidaridad con el egrégor. Solo tú, sabes de lo que estamos hablando, tu egrégor ( alma colectiva o espíritu en común ) tiene que solidarizarse con el resto de almas que componen tu unidad. Eres un alma bella, y también vieja, tu fuerza interior es enorme, puedes y debes caminar hacia lo absoluto, pues es tu meta. Caminante no hay camino se hace camino al andar ( letra de Antonio Machado y cantada por Serrat) significa que a medida que vayas andando por la vida, tú mismo harás lo más conveniente para ti, para tu parte física en 3D y tu parte más espiritual. Hay muchos caminos en este paraje, coge el que más te convenga, pues todos llevan a la iluminación. Es muy normal que tengamos dudas en esta dimensión y no sepamos realmente que tenemos que hacer y donde aplicar nuestras enseñanzas. Es muy fácil, déjate llevar, fluye, no pongas resistencias. Si no estás en sintonía con nosotros no pasa nada, porque encontrarás el día y el momento para hacerlo. Tiempo

1284-Mandala: La luz que emerge de las almas.

  1284 Mandala: La llum que emergeix de les ànimes.   L'àngel que regeix el dia 4 de febrer, es diu: 63 – Anauel. L’àngel que regeix el dia 12 de febrer, es diu: 65 Damabiah.     Aquest mandala ha estat fruit de la generositat de la J......, que ha volgut traslladar la seva saviesa, a través de les paraules i el seu bon fer, i m’ha encarregat aquest mandala per a la vostra empresa, perquè tingui un lloc dins ella.   El que percebo es una gran comunicació   a nivell de socis i de treballadors, que va més enllà d’un treball merament econòmic, sino també emocional i de valors.   Aquest mandala al centre neix una flor que defineix que i qui sou, bellesa per tot arreu, havent format una empresa on heu posat les vostres expectatives i que malgrat tot dels bons i mals moments, el que preval és la vostra unió.   La flor s’expandeix formant el nom de la vostra empresa, i d’aquí es formen altres camins que donen llum al vostra projecte, on l’energia de l’entorn us fa an