Ir al contenido principal

1057-Cultivar la consciència crística


1057 Mandala: 
Cultivar la consciència crística.
                                                                                                           
L'àngel que regeix el dia 17 de gener, es diu: 60 - Mitzrael.




Una de les coses a fer en aquesta vida és cuidar, treballar i cultivar la consciència crística, i tu ets un bon element per gestionar-ho. Dins el teu caos intern, tens molta saviesa per portar-ho a terme. Només cal qu
e diguis som-hi i tot sortirà rodat. La teva capacitat per gestionar persones farà que el que decideixis fer, sigui el millor per tu i pels que t'envolten.
Com es fa? Vivint el moment present, tenint una ment oberta i humil, gaudint a cada instan


t de què tens i millorant en tot el possible aquest present, sigui mitjançant la natura (admirant-la), o meditant (integrant-te).

El mandala vol reflectir la teva ànima en aquests moments de la teva vida, en el seu nucli floreix una flor que expandeix els seus pètals a la resta del mandala, creant una energia positiva per tal de posar cada cosa al seu lloc.

És moment de calma, l'estrès ja s'ha acabat, creu-t'ho!

Les ones d'energia, formen una estrella que la seva llum, cura, ja sigui físicament, tant com espiritual i emocional.

Gira i gira una part de l'energia que dediques als altres, és bo que donis, perquè al mateix temps t'estàs nodrint tu.




En el següent cercle, es formen aquests pilars com si fossin castells humans, en aquesta vida estem tots interrelacionats i així si tu t'harmonitzes, ells també en gaudiran.

L'últim cercle, el que està més a prop del que les ànimes noten, és potent, transformador i encantador, és el primer que veuen i queden encisats, però el que de veritat troben, és una ànima que dóna consol i els ajuda amb el seu bon humor a transformar el seu pensament negatiu a positiu.

La papallona vola i porta aquesta alegria a les ànimes més properes, sense esperar res a canvi.

Els colors del mandala són molt variats, aporten calma i força alhora, i mitjançant la teva observació al mandala, podràs trobar el camí cap a la consciència crística.

Desitjo que t’ajudi en aquest camí.

Dissenyat i pintat per
Mandalas A. Cassany
St. Gregori, 25 de febrer de 2019.
e. Mail: mdelsangels.c@gmail.com



  .............................................



Cultivar la conciencia crística.



El ángel que rige el día 17 de enero, se llama: 60 - Mitzrael.


Una de las cosas para hacer en esta vida es cuidar, trabajar y cultivar la conciencia crística, y tú eres un buen elemento para gestionarlo. Dentro de tu caos interno, tienes mucha sabiduría para llevarlo a cabo. Solo hace falta que digas manos a la obra y todo saldrá rodado. Tu capacidad para gestionar personas hará que el que decidas hacer, sea lo mejor para ti y para los que te rodean.

¿Cómo se hace? Viviendo el momento presente, teniendo una mente abierta y humilde, disfrutando a cada instante de lo que tienes y mejorando en todo lo posible este presente, sea mediante la naturaleza (admirándola), o meditando (integrándote).

El mandala quiere reflejar tu alma en estos momentos de tu vida, en su núcleo florece una flor que expande sus pétalos al resto del mandala, creando una energía positiva para poner cada cosa en su lugar.

Es momento de calma, el estrés ya se ha acabado, ¡créetelo!

Las olas de energía, forman una estrella que su luz, cura, ya sea físicamente, tanto como espiritual y emocional.

Gira y gira una parte de la energía que dedicas a los otros, es bueno que des, porque al mismo tiempo te estás nutriendo tú.

En el siguiente círculo, se forman estos pilares como si fueran castillos humanos, en esta vida estamos todos interrelacionados y así si tú te armonizas, ellos también lo disfrutarán.

El último círculo, el que está más cerca del que las almas notan, es potente, transformador y encantador, es lo primero que ven y quedan maravillados, pero lo que de verdad encuentran, es una alma que da consuelo y los ayuda con su buen humor a transformar su pensamiento negativo a positivo.

La mariposa vuela y lleva esta alegría a las almas más próximas, sin esperar nada a cambio.

Los colores. del mandala, que son muy variados aportan calma y fuerza a la vez, y mediante la observación al mandala, puedas encontrar el camino hacia la conciencia crística



Diseñado y pintado por
Mandalas A. Cassany

Comentarios

Entradas populares de este blog

1285-Nunca dejéis de caminar juntos

                                                         1285 Mandala:  Nunca dejéis de caminar juntos. ´ Cuando R. me encargó un mandala para toda su familia, pensé que era un reto que quería asumir, me pidió que fuera grande y para la entrada de la casa, y que era una familia de 7 miembros . Y a medida que lo he ido haciendo, me ha venido que ellos 4, también tenían que tener una representación en el dibujo. Podeis jugar a buscar cuál os llama más la atención o cuál os produce más energía, quizá coincidais y os gusta lo mismo, quizás una temporada os gusta más uno que  otro, pero el conjunto es la unión de todos vosotros. La paloma que corona el conjunto de mandalas, aporta la claridad y el amor que os procesáis, por eso:   Nunca dejéis de caminar juntos. 1285 Mandala:  Mai deixeu de caminar junts.   Quant la R. em va encarregar un mandala per tota la vostra família, vaig pensar que era un repte que volia assumir, me’l va demanar que fos gran i per l’entrada de la casa,

835-Mandala :Solidaridad con el egrégor

835 Mandala:   Solidaridad con el egrégor. Solo tú, sabes de lo que estamos hablando, tu egrégor ( alma colectiva o espíritu en común ) tiene que solidarizarse con el resto de almas que componen tu unidad. Eres un alma bella, y también vieja, tu fuerza interior es enorme, puedes y debes caminar hacia lo absoluto, pues es tu meta. Caminante no hay camino se hace camino al andar ( letra de Antonio Machado y cantada por Serrat) significa que a medida que vayas andando por la vida, tú mismo harás lo más conveniente para ti, para tu parte física en 3D y tu parte más espiritual. Hay muchos caminos en este paraje, coge el que más te convenga, pues todos llevan a la iluminación. Es muy normal que tengamos dudas en esta dimensión y no sepamos realmente que tenemos que hacer y donde aplicar nuestras enseñanzas. Es muy fácil, déjate llevar, fluye, no pongas resistencias. Si no estás en sintonía con nosotros no pasa nada, porque encontrarás el día y el momento para hacerlo. Tiempo

1284-Mandala: La luz que emerge de las almas.

  1284 Mandala: La llum que emergeix de les ànimes.   L'àngel que regeix el dia 4 de febrer, es diu: 63 – Anauel. L’àngel que regeix el dia 12 de febrer, es diu: 65 Damabiah.     Aquest mandala ha estat fruit de la generositat de la J......, que ha volgut traslladar la seva saviesa, a través de les paraules i el seu bon fer, i m’ha encarregat aquest mandala per a la vostra empresa, perquè tingui un lloc dins ella.   El que percebo es una gran comunicació   a nivell de socis i de treballadors, que va més enllà d’un treball merament econòmic, sino també emocional i de valors.   Aquest mandala al centre neix una flor que defineix que i qui sou, bellesa per tot arreu, havent format una empresa on heu posat les vostres expectatives i que malgrat tot dels bons i mals moments, el que preval és la vostra unió.   La flor s’expandeix formant el nom de la vostra empresa, i d’aquí es formen altres camins que donen llum al vostra projecte, on l’energia de l’entorn us fa an