Ir al contenido principal

910 Mandala: Superació personal positiva.

910 Mandala: 
Superació personal positiva.


Cal endinsar-nos una mica per saber que és el que pretenem amb el títol de superació personal positiva.

Superació:
Potser a moltes coses, superar els obstacles que ens posa la vida, superar la realitat dels somnis que ens hem proposat, superar la por a un munt de coses, o a unes poques que no ens deixen dormir, superar el treball o la falta d’ell, superar la manca d’amor o superar la nostàlgia per allò que volem i no tenim.

Personal:
Que ens afecta a cada un de nosaltres, que per més que ens proposem vèncer no hi ha manera de controlar.

Positiva:
Que per més que ens domini la situació acabem veient-lo d’una manera favorable als nostres interessos més profunds.

En el teu mandala veiem una progressió de la teva superació personal positiva, en el bell mig de la teva ànima es troba una flor dins la foscor,  envoltada de lluminositat, la que tu desprens i enfoques a moltes ànimes del teu voltant.
Aquesta llum s’expandeix modelant uns pètals, enviant l’energia que t’ha estat donada a l’univers, formant unes ones de pau que flanquegen la llum d’esperança  on els ocells volen en total llibertat, portant al món missatges que tu els dónes, només amb els teus pensaments positius.

L’estrella que és forma, produeix una roda d’intensitat moderada,  les ànimes que la reben estan preparades per rebre l’amor incondicional que els envies. Així els arriba la llum que envolta el teu mandala produint unes onades d’energia de llum que passen pons i passeres per tal de matisar la teva forta personalitat i arribar amb la seva justa mesura a cada un dels individus que formen part del teu entorn.

Les papallones volen endinsar-se dins el teu nucli interior, porten la saviesa que tu necessites, la de color rosa i blau-verd et porta amor per a tu i al mateix temps per donar, la de color groc t’aporta sensibilitat, harmonia, companyonia i tranquil·litat.

Ànima bonica, supera’t.


Mandalas A.Cassany
St. Gregori, 6 de setembre de 2017.
e.mail: mdelsangels.c@gmail.com
www.mandalas.cat

 -------------------------------------------

910 Mandala:
Superación personal positiva.

Hay que adentrarnos un poco para saber que es el que pretendemos con el título de superación personal positiva.

Superación:
Quizás a muchas cosas, superar los obstáculos que nos pone la vida, superar la realidad de los sueños que nos hemos propuesto, superar el miedo a un montón de cosas, o a unas pocas que no nos dejan dormir, superar el trabajo o la falta de él, superar la carencia de amor o superar la nostalgia por aquello que queremos y no tenemos.

Personal:
Que nos afecta a cada uno de nosotros, que por más que nos proponemos vencer no hay manera de controlar.

Positiva:
Que por más que nos domine la situación acabamos viéndolo de una manera favorable a nuestros intereses más profundos.

En tu mandala vemos una progresión de tu superación personal positiva, en el centro de tu alma se encuentra una flor dentro de la oscuridad, rodeada de luminosidad, la que tú desprendes y enfocas a muchas almas de tu entorno.
Esta luz se expande modelando unos pétalos, enviando la energía que te ha sido dada al universo, formando unas olas de paz que flanquean la luz de esperanza donde los pájaros vuelan en total libertad, trayendo al mundo mensajes que tú les das, sólo con tus pensamientos positivos.

La estrella que se forma, produce una rueda de intensidad moderada, las almas que la reciben están preparadas para recibir el amor incondicional que los envías. Así les llega la luz que rodea tu mandala produciendo unas olas de energía de luz que pasan puentes y pasadizos para matizar tu fuerte personalidad y llegar en su justa medida a cada uno de los individuos que forman parte de tu entorno.

Las mariposas quieren adentrarse dentro de tu núcleo interior, traen la sabiduría que tú necesitas, la de color rosa y azul-verde te trae amor para ti y al mismo tiempo para dar, la de color amarillo te aporta sensibilidad, armonía, compañerismo y tranquilidad.

Alma bonita, supérate.

Escrit i dibuixat per M.Àngels Cassany


Comentarios

Entradas populares de este blog

1285-Nunca dejéis de caminar juntos

                                                         1285 Mandala:  Nunca dejéis de caminar juntos. ´ Cuando R. me encargó un mandala para toda su familia, pensé que era un reto que quería asumir, me pidió que fuera grande y para la entrada de la casa, y que era una familia de 7 miembros . Y a medida que lo he ido haciendo, me ha venido que ellos 4, también tenían que tener una representación en el dibujo. Podeis jugar a buscar cuál os llama más la atención o cuál os produce más energía, quizá coincidais y os gusta lo mismo, quizás una temporada os gusta más uno que  otro, pero el conjunto es la unión de todos vosotros. La paloma que corona el conjunto de mandalas, aporta la claridad y el amor que os procesáis, por eso:   Nunca dejéis de caminar juntos. 1285 Mandala:  Mai deixeu de caminar junts.   Quant la R. em va encarregar un mandala per tota la vostra família, vaig pensar que era un repte que volia assumir, me’l va demanar que fos gran i per l’entrada de la casa,

835-Mandala :Solidaridad con el egrégor

835 Mandala:   Solidaridad con el egrégor. Solo tú, sabes de lo que estamos hablando, tu egrégor ( alma colectiva o espíritu en común ) tiene que solidarizarse con el resto de almas que componen tu unidad. Eres un alma bella, y también vieja, tu fuerza interior es enorme, puedes y debes caminar hacia lo absoluto, pues es tu meta. Caminante no hay camino se hace camino al andar ( letra de Antonio Machado y cantada por Serrat) significa que a medida que vayas andando por la vida, tú mismo harás lo más conveniente para ti, para tu parte física en 3D y tu parte más espiritual. Hay muchos caminos en este paraje, coge el que más te convenga, pues todos llevan a la iluminación. Es muy normal que tengamos dudas en esta dimensión y no sepamos realmente que tenemos que hacer y donde aplicar nuestras enseñanzas. Es muy fácil, déjate llevar, fluye, no pongas resistencias. Si no estás en sintonía con nosotros no pasa nada, porque encontrarás el día y el momento para hacerlo. Tiempo

1284-Mandala: La luz que emerge de las almas.

  1284 Mandala: La llum que emergeix de les ànimes.   L'àngel que regeix el dia 4 de febrer, es diu: 63 – Anauel. L’àngel que regeix el dia 12 de febrer, es diu: 65 Damabiah.     Aquest mandala ha estat fruit de la generositat de la J......, que ha volgut traslladar la seva saviesa, a través de les paraules i el seu bon fer, i m’ha encarregat aquest mandala per a la vostra empresa, perquè tingui un lloc dins ella.   El que percebo es una gran comunicació   a nivell de socis i de treballadors, que va més enllà d’un treball merament econòmic, sino també emocional i de valors.   Aquest mandala al centre neix una flor que defineix que i qui sou, bellesa per tot arreu, havent format una empresa on heu posat les vostres expectatives i que malgrat tot dels bons i mals moments, el que preval és la vostra unió.   La flor s’expandeix formant el nom de la vostra empresa, i d’aquí es formen altres camins que donen llum al vostra projecte, on l’energia de l’entorn us fa an