Ir al contenido principal

705 Mandala: Explorant el teu centre.


705 Mandala: 
Explorant el teu centre.

705-Mandalas A.Cassany
Tenim la sensació de que la teva implicació en la tasca que et vares autoimposar al venir aquest món, no l’estàs portant a terme, tal com tu mateixa ho havies dissenyat. Segur que en el fons tu saps a què ens referim, per la qual cosa hauràs de retrobar-lo.Es tracta de la bellesa innata que tens, per sanar-te a tu i els altres, fas un treball molt important de cara als demés, però i tu?  Ja et preocupes per la teva pròpia felicitat?, la qual et  genera emocions, sensibilitat, protecció? . 

Deixa’ns dir-te que en general és més fàcil donar que rebre,  en paraules, donant la mà o fent una abraçada. Ja et dius paraules boniques a tu mateixa? Et dones la mà, quan correspon? T’abraces, o demanes que t’abracin?. Fes-nos cas i estimat molt, ja que ets un ésser molt bonic, amb una ànima generosa i captivadora.

La bellesa de la teva mandala així ho diu, els colors, són com raigs verds que t’envien amor incondicional per a tu i cap als altres, o els raigs rosa magenta que tenen a veure amb el desenvolupament de les emocions superiors.
Enmig de la teva mandala, hi ha una espiral daurada, plena d’estrelles, aquí és on es troba el teu centre, el teu JO més intern, explora’l, mima’l, estima’l.

705-Mandalas A.Cassany
Està envoltat d’uns pètals que són les persones a les que tu ajudes amb la teva saviesa interna, els aportes calidesa, donant-los assessorament i els  transmets confiança en si mateixos.

En aquesta part conflueixen el que anomenem els quatre senders, que es dirigeixen des de el teu centre cap a l’exterior, de vegades son sinuosos (guerrer), de vegades d’una bellesa amorosa (sanador), d’una dolçor innata (vident), o d’una tendresa humana (mestre).

Aquesta energia que desprens de color verd es dirigeix  cap aquestes boniques flors, que alegren el camí, i que tot això fan aquesta explosió de focs artificials, que il·luminen a les ànimes que estan al teu costat, com són la família i els teus amics.

Per arribar aquí també has passat moments difícils i que has hagut de superar, ets meravellosa, una ànima alegre, sincera, i amiga dels teus amics.
Imagina’t que ets una bonica papallona, que vola buscant el teu interior.

El trobes i que hi veus?


A la nena que portes dins, que t’abraça i t’estima.

Escrit i dibuixat per M.Àngels Cassany
----------------------------------------------------------

705-Mandalas A. Cassany
  
705 Mandala: 
Explorando tu centro.

Tenemos la sensación de que tu implicación en la tarea que te autoimpusiste al venir este mundo no la estás llevando a cabo tal como tú misma lo habías diseñado. Seguro que en el fondo tú sabes a que nos referimos, por lo que tendrás que reencontrarlo.

Se trata de la belleza innata que tienes, para sanarte a ti y los demás, haces un trabajo muy importante de cara a los demás, pero ¿y tú? Ya te preocupas por tu propia felicidad ?, la que te genera emociones, sensibilidad, protección? .

705-Mandalas A.Cassany
 Déjanos decirte que en general es más fácil dar que recibir, en palabras, dando la mano o dando un abrazo. Ya te dices palabras bonitas a ti misma? Te das la mano,  cuando corresponde? Te abrazas, o pides que te abracen ?. Haznos caso y quierete mucho, ya que eres un ser muy bello, con un alma generosa y cautivadora.

La belleza de tu mandala así lo dice, los colores, son como rayos verdes que te envían amor incondicional para ti y hacia los demás, o los rayos rosa magenta que tienen que ver con el desarrollo de las emociones superiores.

En medio de tu mandala, hay una espiral dorada, llena de estrellas, aquí es donde se encuentra tu centro, tu YO más interno, explóralo, mímalo, quiérelo.
Está rodeado de unos pétalos que son las personas a las que tú ayudas con tu sabiduría interna, les aportas calidez, dándoles asesoramiento y les transmites confianza en sí mismos.

705-Mandalas A.Cassany
En esta parte confluyen lo que llamamos los cuatro senderos, que se dirigen desde tu centro hacia el exterior, a veces son sinuosos (guerrero), a veces de una belleza amorosa (sanador), de una dulzura innata ( vidente), o de una ternura humana (maestro). Esta energía que desprendes de color verde se dirige hacia estas hermosas flores, que alegran el camino, y que todo ello hacen esta explosión de fuegos artificiales, que iluminan a las almas que están a tu lado, como son la familia y tus amigos.

Para llegar aquí también has pasado momentos difíciles que has tenido que superar, eres maravillosa, un alma alegre, sincera, y amiga de tus amigos.
Imaginate que eres una hermosa mariposa, que vuela buscando tu interior. 

Lo encuentras y, ¿ que ves?

A la niña que llevas dentro, que te abraza y te ama.

Escrito y dibujado por M. Àngels Cassany



Comentarios

  1. Gràcies per la Mandala M. Àngels, m’agrada molt.
    Per cert, la papallona em va fer emocionar doncs el meu pare me’n va regalar una i és molt especial per a mi
    CVM

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

1285-Nunca dejéis de caminar juntos

                                                         1285 Mandala:  Nunca dejéis de caminar juntos. ´ Cuando R. me encargó un mandala para toda su familia, pensé que era un reto que quería asumir, me pidió que fuera grande y para la entrada de la casa, y que era una familia de 7 miembros . Y a medida que lo he ido haciendo, me ha venido que ellos 4, también tenían que tener una representación en el dibujo. Podeis jugar a buscar cuál os llama más la atención o cuál os produce más energía, quizá coincidais y os gusta lo mismo, quizás una temporada os gusta más uno que  otro, pero el conjunto es la unión de todos vosotros. La paloma que corona el conjunto de mandalas, aporta la claridad y el amor que os procesáis, por eso:   Nunca dejéis de caminar juntos. 1285 Mandala:  Mai deixeu de caminar junts.   Quant la R. em va encarregar un mandala per tota la vostra família, vaig pensar que era un repte que volia assumir, me’l va demanar que fos gran i per l’entrada de la casa,

835-Mandala :Solidaridad con el egrégor

835 Mandala:   Solidaridad con el egrégor. Solo tú, sabes de lo que estamos hablando, tu egrégor ( alma colectiva o espíritu en común ) tiene que solidarizarse con el resto de almas que componen tu unidad. Eres un alma bella, y también vieja, tu fuerza interior es enorme, puedes y debes caminar hacia lo absoluto, pues es tu meta. Caminante no hay camino se hace camino al andar ( letra de Antonio Machado y cantada por Serrat) significa que a medida que vayas andando por la vida, tú mismo harás lo más conveniente para ti, para tu parte física en 3D y tu parte más espiritual. Hay muchos caminos en este paraje, coge el que más te convenga, pues todos llevan a la iluminación. Es muy normal que tengamos dudas en esta dimensión y no sepamos realmente que tenemos que hacer y donde aplicar nuestras enseñanzas. Es muy fácil, déjate llevar, fluye, no pongas resistencias. Si no estás en sintonía con nosotros no pasa nada, porque encontrarás el día y el momento para hacerlo. Tiempo

1284-Mandala: La luz que emerge de las almas.

  1284 Mandala: La llum que emergeix de les ànimes.   L'àngel que regeix el dia 4 de febrer, es diu: 63 – Anauel. L’àngel que regeix el dia 12 de febrer, es diu: 65 Damabiah.     Aquest mandala ha estat fruit de la generositat de la J......, que ha volgut traslladar la seva saviesa, a través de les paraules i el seu bon fer, i m’ha encarregat aquest mandala per a la vostra empresa, perquè tingui un lloc dins ella.   El que percebo es una gran comunicació   a nivell de socis i de treballadors, que va més enllà d’un treball merament econòmic, sino també emocional i de valors.   Aquest mandala al centre neix una flor que defineix que i qui sou, bellesa per tot arreu, havent format una empresa on heu posat les vostres expectatives i que malgrat tot dels bons i mals moments, el que preval és la vostra unió.   La flor s’expandeix formant el nom de la vostra empresa, i d’aquí es formen altres camins que donen llum al vostra projecte, on l’energia de l’entorn us fa an