Ir al contenido principal

691 Mandala: - Fascinació



691 Mandala: 
Fascinació


La vida és com una gran obra de teatre, algunes vegades ens agrada la funció i d’altres no.
Però el més bonic és que siguem conscients de que és la nostra funció de teatre, i com a tal som actors i sempre el actor principal
Les ànimes que s’impliquen son els actors secundaris i molts son el públic, uns els de primera fila i d’altres del galliner.

Perquè et diguem això?
Dons perquè et donis compte de que la vida es teva i només tu tens la clau de la felicitat, no la busquis a fora, sinó dins teu. Som àngels i tu també, que hem vingut a la terra a arranjar algun karma o a treballar algun aspecte de la nostra personalitat i a vegades també a ajudar a d’altres a que netegin el seu karma.
Moltes vegades els que ens fan mal, son ànimes que han vingut a la terra, a ajudar-nos i a fer-nos veure que, alguna cosa tenim que canviar de la nostra vida, ens venen a despertar.

El teu mandala vol simbolitzar això que hem explicat. L’energia que desprèn es fascinant, omple a molts d’aquest actors secundaris que sempre estan al teu costat, fent que tu et sentis millor. El color platejat son mostres de que et protegim, estigues tranquil·la.

El següent cercle ple de floretes i la creu que envolta el cercle principal, son els teus protectors tant els de la terra com els més eteris, et porten flors perquè endolceixis la teva existència.

El cercle principal del mandala, ets TU, en aquesta funció d’ara mateix, tens 4 portes d’entrada cap el teu interior, uns et posen a prova, pel que tens que passar ponts i paseres, i altres camins que son menys dificultosos per arribar a trobar el teu propi JO.

I que hi ha al centre de la teva ànima? Aquesta papallona tant bonica (signe de transformació), rodejada de flors que son les teves capacitats, que en tens i moltes, només les tens que descobrir.

Sigues feliç i cada dia posat una fita encara que sigui petita, i al vespre repassa si l’has complert, si ho has fet felicita’t i si no ho has pogut complir no t’amoïnis, perquè el que importa es que te’n donis compte.

Ser conscient de tots els actes que fem, és arribar a la plena consciencia.  


Dibuixat, pintat i escrit per M. Àngels Cassany

--------------------------------------------------------------------------
691 Mandala:
Fascinación

La vida es como una gran obra de teatro, algunas veces nos gusta la función y otras no.
Pero lo más bonito es que seamos conscientes de que es nuestra función de teatro, y como tal somos actores y siempre el actor principal. 
Las almas que se implican son los actores secundarios y muchos son el público, unos de primera fila y otros del gallinero.

¿Para que te decimos esto?
Pues para que te des cuenta de que la vida es tuya  y solo tu tienes la llave de la felicidad, no la busques fuera, sino dentro de ti. Somos ángeles y tú también, que hemos venido a la tierra a arreglar algún karma o ha trabajar algún aspecto de nuestra personalidad y a veces también ha ayudar a otros a que limpien su karma.

Muchas veces los que nos hacen daño, son almas que han venido a la tierra, a ayudarnos y hacernos ver que, algo tenemos que cambiar de nuestra vida, nos vienen a despertar.
Tu mandala quiere simbolizar esto que hemos explicado. La energía que desprende es fascinante, llena a muchos de estos actores secundarios que siempre están a tu lado, haciendo que tu te sientas mejor. El color plateado son muestras de que te protegemos, puedes estar tranquila.

El siguiente círculo lleno de flores y la cruz que rodea el círculo principal, son tus protectores tanto los de la tierra como los más etéreos, te llevan flores para endulzar tu existencia.
El círculo principal del mandala, eres TU, en esta función de ahora mismo, tienes 4 puertas de entrada hacia tu interior, unos te ponen  a prueba, por lo que tienes que pasar puentes y pasadizos, y otros caminos que son menos dificultosos para llegar a encontrar tu propio YO.
¿Y que hay en el centro de tu alma? Esta mariposa tan bonita (signo de transformación), rodeada de flores que son tus capacidades, que tienes y muchas, sólo las tienes que descubrir.
Sé feliz y cada día ponte una meta aunque sea pequeña, y por la noche repasa si la has cumplido, si lo has hecho felicítate y si no lo has podido cumplir no te preocupes, porque lo que importa es que te des cuenta.

Ser consciente de todos los actos que hacemos, es llegar a la plena conciencia.


Dibujado, pintado y escrito por M. Àngels Cassany


Comentarios

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

1285-Nunca dejéis de caminar juntos

                                                         1285 Mandala:  Nunca dejéis de caminar juntos. ´ Cuando R. me encargó un mandala para toda su familia, pensé que era un reto que quería asumir, me pidió que fuera grande y para la entrada de la casa, y que era una familia de 7 miembros . Y a medida que lo he ido haciendo, me ha venido que ellos 4, también tenían que tener una representación en el dibujo. Podeis jugar a buscar cuál os llama más la atención o cuál os produce más energía, quizá coincidais y os gusta lo mismo, quizás una temporada os gusta más uno que  otro, pero el conjunto es la unión de todos vosotros. La paloma que corona el conjunto de mandalas, aporta la claridad y el amor que os procesáis, por eso:   Nunca dejéis de caminar juntos. 1285 Mandala:  Mai deixeu de caminar junts.   Quant la R. em va encarregar un mandala per tota la vostra família, vaig pensar que era un repte que volia assumir, me’l va demanar que fos gran i per l’entrada de la casa,

271 MANDALA: Un cielo de madre

Ahora   que   se acerca   el   día   de la   madre ,   publico   este   mandala   que he   hecho   para homenajear   a   todas las   madres . 271   MANDALA :   Un   cielo   de   madre ! Mamá ,   eres   un   cielo ¡ Es el   día   de   la   madre   y me ha   inspirado   hacer   este   mandala .   Las madres   cuando   nosotros   somos   niños   se preocupan   por   nosotros , nos cuidan   y   nos enseñan   a   caminar   por   la   vida . La   vida   está llena de   tropiezos   y   ellas   nos   guían   por el   camino   que   creen   más acertado . Muchos   de   nosotros   en lugar   de   agradecerlo ,   nos enfadamos   y   las   tratamos como   si   quisieran   el mal   para   nosotros , en         lugar   del   bien .   Seguro   que   acabamos   diciendo :   Mi madre siempre   hace lo   que   menos   me gusta . Y   nos   da mucha rabia   cuando   alguien   nos   dice ,   cada   día   te pareces   más   a tu   madre . Amigos ,   cuando   nosotros   somos   madres ,   l

1284-Mandala: La luz que emerge de las almas.

  1284 Mandala: La llum que emergeix de les ànimes.   L'àngel que regeix el dia 4 de febrer, es diu: 63 – Anauel. L’àngel que regeix el dia 12 de febrer, es diu: 65 Damabiah.     Aquest mandala ha estat fruit de la generositat de la J......, que ha volgut traslladar la seva saviesa, a través de les paraules i el seu bon fer, i m’ha encarregat aquest mandala per a la vostra empresa, perquè tingui un lloc dins ella.   El que percebo es una gran comunicació   a nivell de socis i de treballadors, que va més enllà d’un treball merament econòmic, sino també emocional i de valors.   Aquest mandala al centre neix una flor que defineix que i qui sou, bellesa per tot arreu, havent format una empresa on heu posat les vostres expectatives i que malgrat tot dels bons i mals moments, el que preval és la vostra unió.   La flor s’expandeix formant el nom de la vostra empresa, i d’aquí es formen altres camins que donen llum al vostra projecte, on l’energia de l’entorn us fa an