Ir al contenido principal

MANDALA per Judit

Tinc la sensació que, per lo petita que ets, tens una gran saviesa interior.

Se per la teva mare que ets molt madura i que actues moltes vegades com una persona gran. Recorda, a mida que creixis de no perdre la gran “nena” que ets.
Ets com una  “fada coqueta”  , que li agrada jugar a ser gran. Molts de nosaltres voldríem tornar a ser petits infants, per no perdre l’ innocència que brolla d’aquestes ànimes tant grans.

Sé que ara no ho pots entendre, guardat aquest escrit per més endavant, possiblement fins d’aquí a uns anys no comprenguis el que et dic.
En paraules per a tu, ara et diria, segueix el camí que t’has marcat, estudia molt, aplicat amb tot el que facis, estima als pares, germà, als avis, als tiets, als cosinets, a les teves amigues i amics, però també als que no coneixes tant, als d’un altre raça, als que et fan enfadar, als professors, als  companys, etc. dona amor incondicional a tota l’ humanitat, això et farà ser un ésser gran, un ésser angèlic.

Fas la primera comunió, això t’apropa a tot el que t’estic dient. La celebració espiritual amb el Mestre Jesús, es un regal dels teus àngels, que et protegeixen i  vetllen per tu, t’ajuden en el camí cap a la veritat i la vida. Pots fer ús del poder que tenen, demanant-los el que necessites per aconseguir el teu propòsit de VIDA.

Centrant-nos amb el mandala, hi tens dos parts ben diferenciades, una, els cercles de la part de baix que signifiquen el membres de la teva família, el més gran tu amb la FADA, tens el gran poder d’atreure amb el teu encant innat, a totes les persones que estan amb tu, ets com una estrella magnífica que dona voltes per el MON.

En el triangle central, el teu germà, que t’ajudarà en els entrebancs que tots tenim a la vida, serà a més del teu germà un gran amic, confident i proper, confia amb ell, es un gran home.

El cercle amb una espiral que va des de el centre fins l’exterior, en aquest mandala es el teu pare, prudent i amb molta capacitat de treball, que es mou per vosaltres, que  el potencial que té, l’aplica constantment per ajudar-te.  

En el cercle superior, la mare, que vol una mare per un seu fill?, el millor. La teva mare té una energia desbordant,  un amor incondicional, es un estel en el teu camí, ajudeu-vos mútuament.

L’altre part, més superior, son diferents etapes de la vida, estats emocionals, estats espirituals, estats materials, estats amorosos, etc. fins arribar al TOT, aquell lloc on podríem anomenar : 

Un tros de cel

El silenci es una magnifica oportunitat per descobrir-nos, la comprensió per apropar-nos, el perdó per sanar-nos.

Mai havia fet un mandala per una nena de la teva edat, m’ha agradat l’experiència. Espero que t’agradi i t’ajudi en el teu camí. Moltes gràcies.

M.Àngels Cassany 


St.Gregori, 15-04-2007

----------------------------------------------------------------

MANDALA PARA JUDIT

Tengo la sensación de que , por lo pequeña que eres , tienes una gran sabiduría interior.

Se por tu madre que eres muy madura y que actúas muchas veces como una persona mayor. Recuerda , a medida que crezcas de no perder la gran " niña" que eres.

Eres como una " hada coqueta " , que le gusta jugar a ser grande. Muchos de nosotros quisiéramos volver a ser niños pequeños , para no perder la inocencia que brota de estas almas tan grandes.

Sé que ahora no lo puedes entender , guarda este escrito para más adelante, posiblemente hasta dentro de unos años, no comprenderas lo que te digo .

En palabras para ti , ahora te diría , sigue el camino que has marcado , estudia mucho, aplicate con todo lo que hagas , ama a tus padres , hermano , los abuelos , los tíos, los primos , a tus amigas y amigos , pero también a los que no conoces tanto , los de otro raza , los que te hacen enfadar , a los profesores , a los compañeros , etc . da amor incondicional a toda la humanidad , esto te hará ser un ser grande, un ser angélico .

Haces la primera comunión , esto te acerca a todo lo que te estoy diciendo. La celebración espiritual con el Maestro Jesús , es un regalo de tus ángeles , que te protegen y velan por ti , te ayudan en el camino hacia la verdad y la vida . Puedes hacer uso del poder que tienen , pidiéndoles lo que necesitas para conseguir tu propósito de VIDA .

Centrándonos en el mandala , tienes dos partes bien diferenciadas , una , los círculos de la parte baja que significan los miembros de tu familia , el más grande tú con la HADA, tienes el gran poder de atraer con tu encanto innato , a todas las personas que están contigo , eres como una estrella magnífica que da vueltas por el MUNDO .

En el triángulo central , tu hermano , que te ayudará en los obstáculos que todos tenemos en la vida , será además de tu hermano un gran amigo , confidente y cercano , confía con él , es un gran hombre .

El círculo con una espiral que va desde el centro hasta el exterior , en este mandala es tu padre , prudente y con mucha capacidad de trabajo , que se mueve por vosotros , que el potencial que tiene  lo aplica constantemente para ayudarte .

En el círculo superior , tu madre , ¿que quiere una madre para su hijo? , Lo mejor. Tu madre tiene una energía desbordante , un amor incondicional , es una estrella en tu camino , ayudaos mutuamente .

La otra parte , más superior , son diferentes etapas de la vida , estados emocionales , estados espirituales , estados materiales , estados amorosos , etc . hasta llegar al TODO , ese lugar donde podríamos llamar :

Un pedazo de cielo


El silencio es una magnifica oportunidad para descubrirnos, la comprensión para acercarnos , el perdón para sanarnos .

Nunca había hecho un mandala para una niña de tu edad , me ha gustado la experiencia. Espero que te guste y te ayude en tu camino . Muchas gracias .

M.Àngels Cassany
St.Gregori , 15-04-2007

Comentarios

Entradas populares de este blog

1285-Nunca dejéis de caminar juntos

                                                         1285 Mandala:  Nunca dejéis de caminar juntos. ´ Cuando R. me encargó un mandala para toda su familia, pensé que era un reto que quería asumir, me pidió que fuera grande y para la entrada de la casa, y que era una familia de 7 miembros . Y a medida que lo he ido haciendo, me ha venido que ellos 4, también tenían que tener una representación en el dibujo. Podeis jugar a buscar cuál os llama más la atención o cuál os produce más energía, quizá coincidais y os gusta lo mismo, quizás una temporada os gusta más uno que  otro, pero el conjunto es la unión de todos vosotros. La paloma que corona el conjunto de mandalas, aporta la claridad y el amor que os procesáis, por eso:   Nunca dejéis de caminar juntos. 1285 Mandala:  Mai deixeu de caminar junts.   Quant la R. em va encarregar un mandala per tota la vostra família, vaig pensar que era un repte que volia assumir, me’l va demanar que fos gran i per l’entrada de la casa,

271 MANDALA: Un cielo de madre

Ahora   que   se acerca   el   día   de la   madre ,   publico   este   mandala   que he   hecho   para homenajear   a   todas las   madres . 271   MANDALA :   Un   cielo   de   madre ! Mamá ,   eres   un   cielo ¡ Es el   día   de   la   madre   y me ha   inspirado   hacer   este   mandala .   Las madres   cuando   nosotros   somos   niños   se preocupan   por   nosotros , nos cuidan   y   nos enseñan   a   caminar   por   la   vida . La   vida   está llena de   tropiezos   y   ellas   nos   guían   por el   camino   que   creen   más acertado . Muchos   de   nosotros   en lugar   de   agradecerlo ,   nos enfadamos   y   las   tratamos como   si   quisieran   el mal   para   nosotros , en         lugar   del   bien .   Seguro   que   acabamos   diciendo :   Mi madre siempre   hace lo   que   menos   me gusta . Y   nos   da mucha rabia   cuando   alguien   nos   dice ,   cada   día   te pareces   más   a tu   madre . Amigos ,   cuando   nosotros   somos   madres ,   l

1284-Mandala: La luz que emerge de las almas.

  1284 Mandala: La llum que emergeix de les ànimes.   L'àngel que regeix el dia 4 de febrer, es diu: 63 – Anauel. L’àngel que regeix el dia 12 de febrer, es diu: 65 Damabiah.     Aquest mandala ha estat fruit de la generositat de la J......, que ha volgut traslladar la seva saviesa, a través de les paraules i el seu bon fer, i m’ha encarregat aquest mandala per a la vostra empresa, perquè tingui un lloc dins ella.   El que percebo es una gran comunicació   a nivell de socis i de treballadors, que va més enllà d’un treball merament econòmic, sino també emocional i de valors.   Aquest mandala al centre neix una flor que defineix que i qui sou, bellesa per tot arreu, havent format una empresa on heu posat les vostres expectatives i que malgrat tot dels bons i mals moments, el que preval és la vostra unió.   La flor s’expandeix formant el nom de la vostra empresa, i d’aquí es formen altres camins que donen llum al vostra projecte, on l’energia de l’entorn us fa an