Ir al contenido principal

MANDALA PER CARLOS R. (particular)

MANDALA PER CARLOS R.

05/05/2005

Avui per primer cop , algú em fa una trucada telefònica,  per encarregar-me un mandala. Es una persona que no conec, que es diu Anna, i es per un noi que es diu Carlos, vol que sigui un regal especial pel dia del seu aniversari.
La meva alegria es immensa, fins avui havia fet mandales per persones que no coneixia, però si a les que me l’encarregaven , i penso que per ser el primer que faig per gent desconeguda, es perquè son molt i molt especials.
A partir d’aquí poso mans a la obra, i el resultat es el que estàs veient, una obra plena de llum i color.
Intentaré posar paraules al que he sentit quan ho feia i quan l’estic contemplant.
Els mandales s’han de mirar amb els ulls de l’ànima, de tu a tu, de prop i de lluny, i un dia darrera l’altre.........., només quan ho necessitem, millor en estat de meditació, perquè ajuda a posar coses en ordre.
Per exemple:
1.        El caos interior, de no saber que fer quan se’t presenta  un dubte o et preocupes en excés per els altres.
2.       Quan t’equivoques, i penses que els demés et jutjaran.
3.       Quan creus que estat enamorat, ho donaries tot per ella, i no ets correspost, el millor es estimar incondicionalment   i lluitar per les relacions humanes, el demés.......... ja vindrà.
4.       Quan ensenyes tot el que saps als altres i els altres t’ensenyen a tu, enriquint tota la teva sabiduria interior.
5.        Quan t’encadenes, no tan sols a la feina, a les persones, a la llar. Deixa fluir el teu potencial i busca la llibertat tant preuada.
6.       I així, totes les coses que tu necessitis saber. Perquè si crees circumstàncies la Bona Sort t’arribarà.

Aquest mandala té en el seu centre un sol daurat, significat del teu jo, que reflecteix al mar uns colors ataronjats i vermellosos símbol del teu passat, ple d’entrebancs i alhora necessaris per tenir ple coneixement de les dificultats, que han fet que hagis madurat, i arribar a un estat de consciència  . I al seu darrera un cel blau de mitja tarda-nit, que es el teu futur, amb ziga-zagas que acaben amb estrelles significat de un futur feliç, harmoniós, i amb molta sabiduria apresa. També hi ha espirals, signe de l’energia que tu desprens a les persones que estimes i que t’estimen. Als dos costats del triangle hi ha un cel estrellat, bonic, significa  la llum, que, la nit ens dona per no estar perduts.
Al costat del mar, el nom de la persona que t’aprecia i que sent per tu una estimació especial, humana, d’amiga.
Moltes Felicitats i espero que t’agradi.
Girona, 28 de maig de 2005


M. Àngels Cassany 

No tinc fotos.

____________________________________________

MANDALA PARA CARLOS R .

05/05/2005

Hoy por primera vez  , alguien me hace una llamada telefónica , por encargarme un mandala . Es una persona que no conozco , que se llama Ana, y es para un chico que se llama Carlos , quiere que sea un regalo especial para el día de su cumpleaños .
Mi alegría es inmensa , hasta hoy había hecho mandalas para personas que no conocía , pero si a las que me la encargaban, y pienso que por ser el primero que hago para una personaa desconocidas , es porque son muy, muy especiales .
A partir de aquí pongo manos a la obra , y el resultado es lo que estás viendo , una obra llena de luz y color .
Intentaré poner palabras a lo que he sentido cuando lo hacía y cuando la estoy contemplando .
Los mandalas se deben mirar con los ojos del alma , de tú a tú , de cerca y de lejos , y un día tras otro .........., sólo cuando lo necesitamos , mejor en estado de meditación , porque ayuda a poner cosas en orden .
Por ejemplo :
1 . El caos interior , de no saber que hacer cuando se te presenta una duda o te preocupas en exceso por los demás.
2 . Cuando te equivocas , y piensas que los demás te juzgarán .
3 . Cuando crees que estado enamorado , lo darías todo por ella , y no eres correspondido , lo mejor es amar incondicionalmente y luchar por las relaciones humanas , lo demás .......... ya vendrá .
4 . Cuando enseñas todo lo que sabes a los demás y los demás te enseñan a ti , enriqueciendo toda tu sabiduría interior .
5 . Cuando encadenas , no sólo en el trabajo, a las personas , en el hogar. Deja fluir tu potencial y busca la libertad tanto preciada .
6 . Y así , todas las cosas que tú necesites saber. Porque si creas circunstancias la Buena Suerte te llegará .

Este mandala tiene en su centro un sol dorado , significado de tu yo , que refleja al mar unos colores anaranjados y rojizos símbolo de tu pasado , lleno de obstáculos y a la vez necesarios para tener pleno conocimiento de las dificultades , que han hecho que hayas madurado , y llegar a un estado de conciencia . Y detrás suyo un cielo azul de media tarde -noche , que es tu futuro, con zigzag que terminan con estrellas significado de un futuro feliz , armonioso , y con mucha sabiduría aprendida . También hay espirales , signo de la energía que tú desprendes a las personas que amas y que te aman . A los dos lados del triángulo hay un cielo estrellado , hermoso , significa la luz, que , la noche nos da para no estar perdidos .
Junto al mar , el nombre de la persona que te aprecia y que siente por ti una estimación especial , humana , de amiga .
Muchas Felicidades y espero que guste.
Girona, 28 de mayo de 2005

M. Angels Cassany



Comentarios

Entradas populares de este blog

1285-Nunca dejéis de caminar juntos

                                                         1285 Mandala:  Nunca dejéis de caminar juntos. ´ Cuando R. me encargó un mandala para toda su familia, pensé que era un reto que quería asumir, me pidió que fuera grande y para la entrada de la casa, y que era una familia de 7 miembros . Y a medida que lo he ido haciendo, me ha venido que ellos 4, también tenían que tener una representación en el dibujo. Podeis jugar a buscar cuál os llama más la atención o cuál os produce más energía, quizá coincidais y os gusta lo mismo, quizás una temporada os gusta más uno que  otro, pero el conjunto es la unión de todos vosotros. La paloma que corona el conjunto de mandalas, aporta la claridad y el amor que os procesáis, por eso:   Nunca dejéis de caminar juntos. 1285 Mandala:  Mai deixeu de caminar junts.   Quant la R. em va encarregar un mandala per tota la vostra família, vaig pensar que era un repte que volia assumir, me’l va demanar que fos gran i per l’entrada de la casa,

271 MANDALA: Un cielo de madre

Ahora   que   se acerca   el   día   de la   madre ,   publico   este   mandala   que he   hecho   para homenajear   a   todas las   madres . 271   MANDALA :   Un   cielo   de   madre ! Mamá ,   eres   un   cielo ¡ Es el   día   de   la   madre   y me ha   inspirado   hacer   este   mandala .   Las madres   cuando   nosotros   somos   niños   se preocupan   por   nosotros , nos cuidan   y   nos enseñan   a   caminar   por   la   vida . La   vida   está llena de   tropiezos   y   ellas   nos   guían   por el   camino   que   creen   más acertado . Muchos   de   nosotros   en lugar   de   agradecerlo ,   nos enfadamos   y   las   tratamos como   si   quisieran   el mal   para   nosotros , en         lugar   del   bien .   Seguro   que   acabamos   diciendo :   Mi madre siempre   hace lo   que   menos   me gusta . Y   nos   da mucha rabia   cuando   alguien   nos   dice ,   cada   día   te pareces   más   a tu   madre . Amigos ,   cuando   nosotros   somos   madres ,   l

1284-Mandala: La luz que emerge de las almas.

  1284 Mandala: La llum que emergeix de les ànimes.   L'àngel que regeix el dia 4 de febrer, es diu: 63 – Anauel. L’àngel que regeix el dia 12 de febrer, es diu: 65 Damabiah.     Aquest mandala ha estat fruit de la generositat de la J......, que ha volgut traslladar la seva saviesa, a través de les paraules i el seu bon fer, i m’ha encarregat aquest mandala per a la vostra empresa, perquè tingui un lloc dins ella.   El que percebo es una gran comunicació   a nivell de socis i de treballadors, que va més enllà d’un treball merament econòmic, sino també emocional i de valors.   Aquest mandala al centre neix una flor que defineix que i qui sou, bellesa per tot arreu, havent format una empresa on heu posat les vostres expectatives i que malgrat tot dels bons i mals moments, el que preval és la vostra unió.   La flor s’expandeix formant el nom de la vostra empresa, i d’aquí es formen altres camins que donen llum al vostra projecte, on l’energia de l’entorn us fa an