Ir al contenido principal

496 Mandala: La porta al univers

 496 Mandala: La porta al univers

Quan el vent bufa, s’emporta tot el que troba pesat del camí, i ens deixa la lleugeresa.

Qui ens mira?, qui ens veu? A qui veiem?

La papallona fa de mirall. Ens mirem a nosaltres mateixos alguna vegada? O simplement mirem als demés?

Hauríem de mirar-nos més, al mateix temps que mimar-nos i establir connexió amb el nostre interior, i així milloraríem com a persones o esser totalment espirituals.


Té molt de simbolisme aquest mandala, hi ha el camí de l’esperança, el que ens porta de retorn a casa i el de la llibertat que ens condueix cap assolir la que tots desitgem, la llibertat de ser un mateix.


Als peus de l’àngel hi ha la creació de tot esser, però també la creació dels nostres pensaments, l’amor incondicional, l’amor personal, els pensaments positius i el naixement la nostra entrada a la terra.

L’àngel és portador del nostre tresor, la nostra ànima i l’ofereix al univers perquè il·lumini amb la nostra llum tot el nostre propi camí.

L’energia que desprèn és tal, que totes les ànimes que estan al nostra costat queden impregnades de nosaltres, igual que nosaltres de totes elles. És com una batedora gran, que dóna i dóna voltes i en surt la més meravellosa de les criatures i aquesta ets TU!.

Les papallones volen entusiasmades, en busca d’altres ànimes i són portadores de tota la nostra felicitat.
 Gracies
Escrit per:  M. Àngels Cassany Masó


496 Mandala: La puerta al universo

Cuando el viento sopla, se lleva todo lo que encuentra pesado del camino, y nos deja la ligereza.
Quien nos mira?, Quien nos ve? A quién vemos?
La mariposa hace de espejo. Nos miramos a nosotros mismos alguna vez? O simplemente miramos a los demás?
Deberíamos mirarnos más, al tiempo que mimarnos y establecer conexión con nuestro interior, y así mejoraríamos como personas o ser totalmente espirituales.
Tiene mucho de simbolismo este mandala, hay el camino de la esperanza, lo que nos lleva de regreso a casa y el de la libertad que nos conduce a lograr la que todos deseamos, la libertad de ser uno mismo.
A los pies del ángel está la creación de todo ser, pero también la creación de nuestros pensamientos, el amor incondicional, el amor personal, los pensamientos positivos y el nacimiento. Nuestra entrada en la tierra.
El ángel es portador de nuestro tesoro, nuestra alma y la ofrece al universo para que ilumine con nuestra luz todo nuestro propio camino.
La energía que desprende es tal, que todas las almas que están a nuestro lado quedan impregnadas de nosotros, igual que nosotros de todas ellas. Es como una batidora grande, que da y da vueltas y sale la más maravillosa de las criaturas y esta eres TU!.
Las mariposas vuelan entusiasmadas, en busca de otras almas y son portadoras de toda nuestra felicidad.

  gracias
Escrito por: M. Ángels Cassany Masó



Comentarios

Entradas populares de este blog

1285-Nunca dejéis de caminar juntos

                                                         1285 Mandala:  Nunca dejéis de caminar juntos. ´ Cuando R. me encargó un mandala para toda su familia, pensé que era un reto que quería asumir, me pidió que fuera grande y para la entrada de la casa, y que era una familia de 7 miembros . Y a medida que lo he ido haciendo, me ha venido que ellos 4, también tenían que tener una representación en el dibujo. Podeis jugar a buscar cuál os llama más la atención o cuál os produce más energía, quizá coincidais y os gusta lo mismo, quizás una temporada os gusta más uno que  otro, pero el conjunto es la unión de todos vosotros. La paloma que corona el conjunto de mandalas, aporta la claridad y el amor que os procesáis, por eso:   Nunca dejéis de caminar juntos. 1285 Mandala:  Mai deixeu de caminar junts.   Quant la R. em va encarregar un mandala per tota la vostra família, vaig pensar que era un repte que volia assumir, me’l va demanar que fos gran i per l’entrada de la casa,

271 MANDALA: Un cielo de madre

Ahora   que   se acerca   el   día   de la   madre ,   publico   este   mandala   que he   hecho   para homenajear   a   todas las   madres . 271   MANDALA :   Un   cielo   de   madre ! Mamá ,   eres   un   cielo ¡ Es el   día   de   la   madre   y me ha   inspirado   hacer   este   mandala .   Las madres   cuando   nosotros   somos   niños   se preocupan   por   nosotros , nos cuidan   y   nos enseñan   a   caminar   por   la   vida . La   vida   está llena de   tropiezos   y   ellas   nos   guían   por el   camino   que   creen   más acertado . Muchos   de   nosotros   en lugar   de   agradecerlo ,   nos enfadamos   y   las   tratamos como   si   quisieran   el mal   para   nosotros , en         lugar   del   bien .   Seguro   que   acabamos   diciendo :   Mi madre siempre   hace lo   que   menos   me gusta . Y   nos   da mucha rabia   cuando   alguien   nos   dice ,   cada   día   te pareces   más   a tu   madre . Amigos ,   cuando   nosotros   somos   madres ,   l

1284-Mandala: La luz que emerge de las almas.

  1284 Mandala: La llum que emergeix de les ànimes.   L'àngel que regeix el dia 4 de febrer, es diu: 63 – Anauel. L’àngel que regeix el dia 12 de febrer, es diu: 65 Damabiah.     Aquest mandala ha estat fruit de la generositat de la J......, que ha volgut traslladar la seva saviesa, a través de les paraules i el seu bon fer, i m’ha encarregat aquest mandala per a la vostra empresa, perquè tingui un lloc dins ella.   El que percebo es una gran comunicació   a nivell de socis i de treballadors, que va més enllà d’un treball merament econòmic, sino també emocional i de valors.   Aquest mandala al centre neix una flor que defineix que i qui sou, bellesa per tot arreu, havent format una empresa on heu posat les vostres expectatives i que malgrat tot dels bons i mals moments, el que preval és la vostra unió.   La flor s’expandeix formant el nom de la vostra empresa, i d’aquí es formen altres camins que donen llum al vostra projecte, on l’energia de l’entorn us fa an