Ir al contenido principal

493 Mandala: El tren fa diverses parades






493 Mandala: El tren fa diverses parades

Quantes vegades em sentit dir aquesta frase. Diem que ja se’ns ha escapat el tren, i no hi hem pujat, o l’hem deixat escapar expressament, ja que no hem estat valents per pujar-hi.

Deixem de pensar en nosaltres com si fóssim uns estranys! Tots sabem què tenim, què volem i a on hem d’arribar, però ens guanya moltes vegades la por.....  la por de no estar a l’altura ..... la por a fracassar .... la por de ser enganyats ...... la por a no saber sortir-nos de determinat problema, la manca de diners per iniciar una nova activitat. 

Però si volem i som valents, podem fer-ho tot.

Les ganes guanyen, els problemes són menys i la felicitat que ens embarga és la que ens fa funcionar.

Volem tenir i volem fer, doncs endavant no ens aturem. Quan passi el tren per davant i faci la parada pertinent, pugem-hi i no ens penedirem. 
Potser fracassem, potser no, però si fracassem segur que alguna lliçó aprendrem i farà que a la propera parada guanyem, ja que haurem après de l’experiència.

Aquest mandala simbolitza el pas del tren i les parades que queden a un costat o l’altre de la via. Comença pujant i a la primera corba, ens trobem amb una parada que porta energia per començar el camí, ja de ben petits  hem de prendre decisions importants i ho fem, malgrat els pares a vegades ens diuen que no podem, aquí ja comencem a tenir el nostre propi judici.

Les vies del tren, segueixen el camí marcat  i fan una parada, un altre i així successivament fins que es para a la nostra estació. Tenim el lliure arbitri per pujar-hi si ho creiem convenient, a vegades la parada es ràpida i tenim que decidir en un instant, d’altres ens deixa temps per pensar-hi. Malgrat tot, el millor camí és el que nosaltres volem fer.

El cercle on es troba la curculla gran, dins una flor blanca, rodejada de les petites papallones, que es volen endinsar fins el nostre ser interior i allà prendre les decisions més importants per nosaltres.

Escrit per: M.Àngels Cassany




493 Mandala: El tren hace varias paradas

Cuántas veces hemos oído decir esta frase. Decimos que ya se nos ha escapado el tren, y no hemos subido, o lo hemos dejado escapar expresamente, ya que no hemos sido valientes para subir.

Dejemos de pensar en nosotros como si fuéramos unos extraños! Todos sabemos que tenemos, qué queremos y dónde tenemos que llegar, pero nos gana muchas veces el miedo ..... el miedo de no estar a la altura ..... el miedo a fracasar .... el miedo a ser engañados ...... el miedo a no saber salirnos de determinado problema, o la falta de dinero para iniciar una nueva actividad. 

Pero si queremos y somos valientes, podemos hacerlo todo.

Las ganas ganan, los problemas son menos y la felicidad que nos embarga es la que nos hace funcionar.

Queremos tener y queremos hacer, pues adelante no nos detengamos. Cuando pase el tren por delante y haga la parada pertinente, subamos a él y no nos arrepentiremos. Quizás fracasemos, quizás no, pero si fracasamos seguro que alguna lección aprenderemos y hará que la próxima parada ganemos, ya que habremos aprendido de la experiencia.

Este mandala simboliza el paso del tren y las paradas que quedan a un lado y otro de la vía. Empieza subiendo y en la primera curva, nos encontramos con una parada que lleva energía para comenzar el camino, ya de pequeños tenemos que tomar decisiones importantes y lo hacemos, a pesar de los padres nos dicen a veces que no podemos, aquí ya empezamos a tener nuestro propio juicio.

Las vías del tren, siguen el camino marcado y hacen una parada, otra y así sucesivamente hasta que se para en nuestra estación. Tenemos el libre albedrío para subir si lo creemos conveniente, a veces la parada es rápida y tenemos que decidir en un instante, otros nos deja tiempo para pensar . Sin embargo, el mejor camino es el que nosotros queremos hacer.

El círculo donde se encuentra la concha grande, dentro de una flor blanca, rodeada de las pequeñas mariposas, que se quieren adentrar hasta nuestro ser interior, y allí tomar las decisiones más importantes para nosotros.


Escrito por : M.Àngels Cassany

Comentarios

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

1218 Mandala: Rumbo hacia la excelencia.

  1218 Mandala:  Rumb cap a l’excel·lència.   L'àngel que regeix el dia 1 de gener, es diu: 57 – Nemamiah.   El teu àngel t’ajuda a:   ·          Alliberar esquemes, patrons inconscients, informació que ve del nucli. ·          Viure importants transmutacions. ·          Ser una defensora de grans causes. ·          Saber trobar la resposta adequada per a qualsevol problema. ·          Tenir gosadia, força de decisió, empenta. ·          Tenir una ment privilegiada. ·          Portar el cel a la terra. ·          Ser una defensora de la pau. ·          Suportar les fatigues amb molt de coratge.   I t’aporta:   ·          Prosperitat. ·          Lucidesa intel·lectual. ·          Un do per a l’estratègia, comercial, política o altres. ·          Una gran capacitat de feina. ·          Aptituds per al lideratge. ·          Valor per fer front a les responsabilitats. ·          Una gran capacitat d'estimar. ·          Protagonism

1241-Mandala Yin-Yang

  1241- Mandala Yin-Yang Qué es yin yang: Yin yang es un principio filosófico y religioso que explica la existencia de dos fuerzas opuestas pero complementarias que son esenciales en el universo: el yin, asociado a lo femenino, la oscuridad, la pasividad y la tierra; y el yang, vinculado a lo masculino, la luz, lo activo y el cielo. Según esta filosofía, ambas energías son necesarias para mantener el equilibrio universal. Según la web de Significados https://www.significados.com/yin-yang/ Este mandala, lo hice para mi, para armonizar mi lado femenino y masculino.   Lo tengo colgado en la habitación, y me sirve cada día para armonizar y para observar. An'anasha, An'anasha, An'anasha

1284-Mandala: La luz que emerge de las almas.

  1284 Mandala: La llum que emergeix de les ànimes.   L'àngel que regeix el dia 4 de febrer, es diu: 63 – Anauel. L’àngel que regeix el dia 12 de febrer, es diu: 65 Damabiah.     Aquest mandala ha estat fruit de la generositat de la J......, que ha volgut traslladar la seva saviesa, a través de les paraules i el seu bon fer, i m’ha encarregat aquest mandala per a la vostra empresa, perquè tingui un lloc dins ella.   El que percebo es una gran comunicació   a nivell de socis i de treballadors, que va més enllà d’un treball merament econòmic, sino també emocional i de valors.   Aquest mandala al centre neix una flor que defineix que i qui sou, bellesa per tot arreu, havent format una empresa on heu posat les vostres expectatives i que malgrat tot dels bons i mals moments, el que preval és la vostra unió.   La flor s’expandeix formant el nom de la vostra empresa, i d’aquí es formen altres camins que donen llum al vostra projecte, on l’energia de l’entorn us fa an