Ir al contenido principal

1082 Mandala: La llum comença de bon matí.


1082 Mandala: 
La llum comença de bon matí.

L'àngel que regeix el dia 27 de gener, es diu: 62 – Iah-hel.


Claror, llum, brillantor, alba, posta de sol, estels.... tots tenim una llum que enamora l’esperit i tot comença de bon matí, quan ens aixequem i ens adonem que gràcies a aquesta llum, nosaltres ens posem en marxa.


La llum del nostre esperit ens guia a través de les nostres ànimes a valorar i a sentir que, SOM éssers de llum. A través de la teva innocència et sentim un gran ser de LLUM, il·lumines e il·luminaràs a moltes ànimes que necessiten la claror del teu ésser, i tan sols amb la teva presencia els aportaràs el que necessiten, sense que per això et restin energia.

Un punt en l’univers que es transformarà en un moviment per la pau, la concòrdia i la flexibilitat.

Com a missió tens el número 8, ets un esser transparent, autèntic, honest, només amb la teva presencia sanes l’entorn, el vuit es el signe del infinit per tant tens una capacitat de veure el futur més probable, captes l’essència real de les persones.

Tens una percepció del subtil que et resultarà impossible que t’enganyin, sensitiva i amb gran facilitat de capacitat de persuasió.

El teu àngel t’ajuda a buscar el que uneix i t’aporta afany de coneixement i adquirir saviesa. Contribueix a incrementar les virtuts que ja tens.

El teu mandala en el centre neix una flor, ara està en el seu inici però ja es nota majestuosa, influent i real. El nucli és net, clar i amorós.

D’aquí s’expandeix com si fossin unes onades per tota la teva ànima, formant un estel i donant llum a tothom, per tal de facilitar-los el camí cap a trobar la seva essència.

Predomina el color rosa, color de l’amor i relaxació, influeix en el sentiment que es perceben amables, suaus i profunds, i induint a la innocència, entrega i generositat.

La fastuosa au que surt del teu mandala, et portarà a gaudir i fer gaudir als altres de tota la teva grandiositat, que portes incorporada al teu ADN.

Cuida’t i VIU en sintonia als teus sentiments!
  

Disseny i escrit original de:


Mandalas A. Cassany
St. Gregori, 30 de setembre de 2019.
e. Mail: mdelsangels.c@gmail.com


 --------------------------------------


 1082 Mandala: 

La luz empieza de buena mañana.


L'àngel que regeix el dia 27 de gener, es diu: 62 – Iah-hel.

 Claridad, luz, brillantez, amanecer, puesta de sol, estrellas.... todos tenemos una luz que enamora el espíritu y todo empieza de buena mañana, cuando nos levantamos y nos damos cuenta que gracias a esta luz, nosotros nos ponemos en marcha.


La luz de nuestro espíritu nos guía a través de nuestras almas a valorar y a sentir que, SOMOS seres de luz. A través de tu inocencia te sentimos un gran ser de LUZ, iluminas e iluminarás a muchas almas que necesitan la claridad de tu ser, y tan solo con  tu presencia les aportarás lo que necesitan, sin que por eso te resten energía.

Un punto en el universo que se transformará en un movimiento por la paz, la concordia y la flexibilidad.

Como misión tienes el número 8, eres un ser transparente, auténtico, honesto, sólo con tu presencia sanas tu entorno, el 8 es el signo del infinito por lo que tienes una capacidad de ver el futuro más probable, captas la esencia real de las personas.

Tienes una percepción del sutil que te resultará imposible que te engañen, sensitiva y con gran facilidad de capacidad de persuasión.

Tu ángel te ayuda a estar y a mantenerse dentro de la moral y hacer buenas obras. Contribuye a incrementar las virtudes que tu tienes.

Tu mandala en el centro nace una flor, ahora está en su inicio pero ya se nota majestuosa, influyente y real. El núcleo es limpio, claro y amoroso.

De aquí se expande como si fueran unas olas por toda tu alma, formando una estrella y dando luz a todo el mundo, para facilitarles el camino hacia encontrar su esencia.

Predomina el color rosa, color del amor y relajación, influye en el sentimiento que se perciben amables, suaves y profundos, e induciendo a la inocencia, entrega y generosidad.

La fastuosa ave que sale de tu mandala, te llevará a disfrutar y hacer disfrutar a los demás de toda tu grandiosidad, que llevas incorporada a tu ADN.

Cuídate y VIVE en sintonía a tus sentimientos!




Disseny i escrit original de:



Mandalas A. Cassany
St. Gregori, 30 de setembre de 2019.
e. Mail: mdelsangels.c@gmail.com




Comentarios

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

1285-Nunca dejéis de caminar juntos

                                                         1285 Mandala:  Nunca dejéis de caminar juntos. ´ Cuando R. me encargó un mandala para toda su familia, pensé que era un reto que quería asumir, me pidió que fuera grande y para la entrada de la casa, y que era una familia de 7 miembros . Y a medida que lo he ido haciendo, me ha venido que ellos 4, también tenían que tener una representación en el dibujo. Podeis jugar a buscar cuál os llama más la atención o cuál os produce más energía, quizá coincidais y os gusta lo mismo, quizás una temporada os gusta más uno que  otro, pero el conjunto es la unión de todos vosotros. La paloma que corona el conjunto de mandalas, aporta la claridad y el amor que os procesáis, por eso:   Nunca dejéis de caminar juntos. 1285 Mandala:  Mai deixeu de caminar junts.   Quant la R. em va encarregar un mandala per tota la vostra família, vaig pensar que era un repte que volia assumir, me’l va demanar que fos gran i per l’entrada de la casa,

271 MANDALA: Un cielo de madre

Ahora   que   se acerca   el   día   de la   madre ,   publico   este   mandala   que he   hecho   para homenajear   a   todas las   madres . 271   MANDALA :   Un   cielo   de   madre ! Mamá ,   eres   un   cielo ¡ Es el   día   de   la   madre   y me ha   inspirado   hacer   este   mandala .   Las madres   cuando   nosotros   somos   niños   se preocupan   por   nosotros , nos cuidan   y   nos enseñan   a   caminar   por   la   vida . La   vida   está llena de   tropiezos   y   ellas   nos   guían   por el   camino   que   creen   más acertado . Muchos   de   nosotros   en lugar   de   agradecerlo ,   nos enfadamos   y   las   tratamos como   si   quisieran   el mal   para   nosotros , en         lugar   del   bien .   Seguro   que   acabamos   diciendo :   Mi madre siempre   hace lo   que   menos   me gusta . Y   nos   da mucha rabia   cuando   alguien   nos   dice ,   cada   día   te pareces   más   a tu   madre . Amigos ,   cuando   nosotros   somos   madres ,   l

1284-Mandala: La luz que emerge de las almas.

  1284 Mandala: La llum que emergeix de les ànimes.   L'àngel que regeix el dia 4 de febrer, es diu: 63 – Anauel. L’àngel que regeix el dia 12 de febrer, es diu: 65 Damabiah.     Aquest mandala ha estat fruit de la generositat de la J......, que ha volgut traslladar la seva saviesa, a través de les paraules i el seu bon fer, i m’ha encarregat aquest mandala per a la vostra empresa, perquè tingui un lloc dins ella.   El que percebo es una gran comunicació   a nivell de socis i de treballadors, que va més enllà d’un treball merament econòmic, sino també emocional i de valors.   Aquest mandala al centre neix una flor que defineix que i qui sou, bellesa per tot arreu, havent format una empresa on heu posat les vostres expectatives i que malgrat tot dels bons i mals moments, el que preval és la vostra unió.   La flor s’expandeix formant el nom de la vostra empresa, i d’aquí es formen altres camins que donen llum al vostra projecte, on l’energia de l’entorn us fa an