Ir al contenido principal

1059-Mandala: Camino de luz


1059 Mandala: 
Camí de llum.

L'àngel que regeix el dia 14 de novembre, es diu: 47 - Asaliah.



En aquest moment li estic demanant al meu àngel que es posi en contacte amb el teu per tal d'arribar a la teva ànima i donar-te el missatge que necessites, i em guia cap el camí de llum que hi ha des de la teva ànima a la meva, em sento privilegiada per reconèixer en tu una llum especial que de ben segur ja he vist al llarg de la meva dilatada existència, no et conec però sento un vincle d'unió. (Aquest camí és el que faig sempre per tal de donar el missatge que em proporciona el mandala, però en tu, m'ha sorgit explicar-ho)
 
Els àngels em donen missatges a través del mandala, representa la teva ànima d'aquest moment. És la transfor

mació del teu nucli cap a una altra dimensió, que en companyia d'altres ànimes recorreu un camí ple de llum.

No és fàcil el camí, sempre hi ha entrebancs que ens fan més forts per afrontar noves fites, ja que en aquest pla precisament hem vingut a treballar-nos.

El teu mandala dóna vitalitat, és una ànima jovial, divertida i amb aquesta premissa ajuda a altres a sentir-se molt bé, ja que transmets aquests valors.

En el nucli et trobes una flor que expandeix els seus pètals per tot el mandala, donant energia als que estant a prop teu, sobretot als que formen part de la teva família tant física com espiritual.



Ets meravellosa! Sent que és així, deixa els mals records de banda i centrat sobretot en el present i en el que ve en un futur pròxim, et portarà alegria i benestar.

Deixa que el negatiu es cremi i fes possible un nou creixement, el color rosat, magenta, violeta del teu mandala significa que estimis les coses petites e insignificants d'aquesta vida, el millor que et pot passar és valorar-ho i així creixerà la llavor per coses molt més importants.

El taronja és vida, coneixement, entrega, paciència, constància.

Les dues papallones que surten del teu interior, porten llum d'aquest camí a altres éssers, que en tu es veuen reflectits.

No deixis que s'apagui aquesta llum tan espiritual i plena de consciència.

Desitjo que t'agradi.

Disseny, dibuixat i pintat, i escrit per

Mandalas A. Cassany
St. Gregori, 8 de març de 2019.
e. Mail: mdelsangels.c@gmail.com



 ------------------------------------------
  

1059 Mandala:  Camino de luz.


El ángel que rige el día 14 de noviembre, se llama: 47 - Asaliah.



En este momento le estoy pidiendo a mi ángel que se ponga en contacto con el tuyo para llegar a tu alma y darte el mensaje que necesitas, y me guíe hacia el camino de luz que hay desde tu alma a la mía, me siento privilegiada por reconocer en ti una luz especial que de buen seguro ya he visto a lo largo de mi dilatada existencia, no te conozco pero siento un vínculo de unión. (Este camino es el que hago siempre para dar el mensaje que me proporciona el mandala, pero en ti, me ha surgido explicarlo)

Los ángeles me dan mensajes a través del mandala, que representa tu alma en este momento. Es la transformación de tu núcleo hacia otra dimensión, que en compañía de otras almas recorréis un camino lleno de luz.

No es fácil el camino, siempre hay trabas que nos hacen más fuertes para afrontar nuevos hitos, puesto que en este plano precisamente hemos venido a trabajarnos.

Tu mandala da vitalidad, es una alma jovial, divertida y con esta premisa ayuda a otras a sentirse muy bien, puesto que transmites estos valores.

En el núcleo se encuentra una flor que expande sus pétalos por todo el mandala, dando energía a los que estan cerca de ti, sobre todo a los que forman parte de tu familia tanto física, como espiritual.



Eres maravillosa! Siente que es así, deja los malos recuerdos de lado y céntrate sobre todo en el presente y en lo que viene en un futuro próximo, te llevará alegría y bienestar.

Deja que lo negativo se queme y haz posible un nuevo crecimiento, el color rosado, magenta, violeta de tu mandala significa que ames las cosas pequeñas e insignificantes de esta vida, lo mejor que te puede pasar es valorarlo y así crecerá la semilla para cosas mucho más importantes.

El naranja es vida, conocimiento, entrega, paciencia, constancia.

Las dos mariposas que salen de tu interior, llevan luz de este camino a otros seres, que en ti se ven reflejados.

No dejes que se apague esta luz tan espiritual y llena de conciencia.

Deseo que te guste.

Diseño, dibujado, pintado y escrito por

M.Àngels Cassany


Comentarios

Entradas populares de este blog

1285-Nunca dejéis de caminar juntos

                                                         1285 Mandala:  Nunca dejéis de caminar juntos. ´ Cuando R. me encargó un mandala para toda su familia, pensé que era un reto que quería asumir, me pidió que fuera grande y para la entrada de la casa, y que era una familia de 7 miembros . Y a medida que lo he ido haciendo, me ha venido que ellos 4, también tenían que tener una representación en el dibujo. Podeis jugar a buscar cuál os llama más la atención o cuál os produce más energía, quizá coincidais y os gusta lo mismo, quizás una temporada os gusta más uno que  otro, pero el conjunto es la unión de todos vosotros. La paloma que corona el conjunto de mandalas, aporta la claridad y el amor que os procesáis, por eso:   Nunca dejéis de caminar juntos. 1285 Mandala:  Mai deixeu de caminar junts.   Quant la R. em va encarregar un mandala per tota la vostra família, vaig pensar que era un repte que volia assumir, me’l va demanar que fos gran i per l’entrada de la casa,

835-Mandala :Solidaridad con el egrégor

835 Mandala:   Solidaridad con el egrégor. Solo tú, sabes de lo que estamos hablando, tu egrégor ( alma colectiva o espíritu en común ) tiene que solidarizarse con el resto de almas que componen tu unidad. Eres un alma bella, y también vieja, tu fuerza interior es enorme, puedes y debes caminar hacia lo absoluto, pues es tu meta. Caminante no hay camino se hace camino al andar ( letra de Antonio Machado y cantada por Serrat) significa que a medida que vayas andando por la vida, tú mismo harás lo más conveniente para ti, para tu parte física en 3D y tu parte más espiritual. Hay muchos caminos en este paraje, coge el que más te convenga, pues todos llevan a la iluminación. Es muy normal que tengamos dudas en esta dimensión y no sepamos realmente que tenemos que hacer y donde aplicar nuestras enseñanzas. Es muy fácil, déjate llevar, fluye, no pongas resistencias. Si no estás en sintonía con nosotros no pasa nada, porque encontrarás el día y el momento para hacerlo. Tiempo

1284-Mandala: La luz que emerge de las almas.

  1284 Mandala: La llum que emergeix de les ànimes.   L'àngel que regeix el dia 4 de febrer, es diu: 63 – Anauel. L’àngel que regeix el dia 12 de febrer, es diu: 65 Damabiah.     Aquest mandala ha estat fruit de la generositat de la J......, que ha volgut traslladar la seva saviesa, a través de les paraules i el seu bon fer, i m’ha encarregat aquest mandala per a la vostra empresa, perquè tingui un lloc dins ella.   El que percebo es una gran comunicació   a nivell de socis i de treballadors, que va més enllà d’un treball merament econòmic, sino també emocional i de valors.   Aquest mandala al centre neix una flor que defineix que i qui sou, bellesa per tot arreu, havent format una empresa on heu posat les vostres expectatives i que malgrat tot dels bons i mals moments, el que preval és la vostra unió.   La flor s’expandeix formant el nom de la vostra empresa, i d’aquí es formen altres camins que donen llum al vostra projecte, on l’energia de l’entorn us fa an