Ir al contenido principal

956 Mandala: Sensibilidat innata.


956 Mandala: 

Sensibilitat innata.


Dona d'aparença forta, sensible, extravertida, de caràcter, sociable, amant de la teva intimitat, tots aquests qualificatius et determinen, alguns potser tu no t'hi definiries però aquest i alguns més els tens, formen part del teu ADN.





Ens agrada creure que a causa de la teva professió t'has treballat molt i sabem que ho has fet, però en el fons saps que hi ha coses que encara no les tens ben superades, busca en el fons del teu interior i profunditza.

És fàcil, se'n diu perdonar.

El perdó és una eina molt poderosa per canalitzar qualsevol "problema", un cop et perdonis i acceptis el perdó, milloraràs la salut.

El teu mandala és potent, com tu. Té un nucli intern en forma de flor que manifesta la teva sensibilitat i va forjant en forma de pètals tot el que és el mandala, sorgint d'ell una perfecta papallona que porta missatges a l'interior d'altres ànimes perquè es treballin i sobretot es facin preguntes i es puguin autorespondre moltes de les seves inquietuds, pors, emocions positives i/o negatives...., tot en favor del seu benestar.

Quantes ànimes hauran passat per la teva consulta?, t'has parat a pensar quantes hauràs ajudat a comprendre el seu camí aquí a la terra, per ser més a prop del seu jo? Digues-li self, déu, àngels, o.... és indiferent el nom que li posem, l'assumpte és qüestionar-se qui som i a on volem anar.

Les diferents posicions del mandala i els colors determinen diferents capes de la nostra ànima, ja que en ella s'han anat forjant diferents situacions actuals i passades, unes molt positives i d'altres totalment negatives de les quals aprenem i fem canvis adequant el trajecte a les nostres necessitats.

Et volem dir que l'amor incondicional que transmets, et retorna a través de les persones que t'envolten, aquí representades a través dels enllaços que es manifesten en un dels cercles.






Hi ha la roda de l'energia, que t'ajuda a aixecar-te cada dia.

Els colors transmeten,
 el rosa, l'amor
el blau, la calma
el verd, la flama de curació
el violeta,  la flama de llum espiritual
el daurat, llum divina.

Volem que no perdis aquesta sensibilitat innata que tens, per ajudar a moltes ànimes a gaudir de la vida, però no et descuidis de tu, agafat més temps per assaborir les coses, i amb la companyia adequada descobrir noves formes de tu.

Molta LLUM!


 Dissenyat, pintat i escrit per M.Àngels Cassany



Mandalas A. Cassany
St. Gregori, 08 d’abril de 2018.
e. Mail: mdelsangels.c@gmail.com




 ------------------------------------------------------------ 


956-Sensibilidad innata.


Mujer de apariencia fuerte, sensible, extrovertida, de carácter, sociable, amante de tu intimidad, todos estos calificativos te definen, algunos quizás tú no te definirías pero este y algunos más los tienes, forman parte de tu ADN.

Nos gusta creer que debido a tu profesión te has trabajado mucho y sabemos que lo has hecho, pero en el fondo sabes que hay cosas que todavia no las tienes muy superadas, busca en el fondo de tu interior y profunditza.

Es fácil, se dice perdonar.

El perdón es una herramienta muy poderosa para canalizar cualquier "problema", una vez te perdones y aceptes el perdón, mejorarás la salud.

Tu mandala es potente, como tú. Tiene un núcleo interno en forma de flor que manifiesta tu sensibilidad y va forjando en forma de pétalos todo lo que es el mandala, surgiendo de él una perfecta mariposa que lleva mensajes al interior otras almas para qe se trabajen y sobre todo se hagan preguntas y puedan autoresponderse a muchas de sus inquietudes, miedos, emociones positivas y/o negativas...., todo en favor de su bienestar.

¿Cuántas almas habrán pasado por tu consulta?, te has parado a pensar a cuántas habrás ayudado a comprender su camino aquí en la tierra, para estar más cerca de su yo? Dile self, dios, ángeles, o.... es indiferente el nombre que le ponemos, el asunto es cuestionarse quiénes somos y donde queremos ir.

Las diferentes posiciones del mandala y los colores nos determinan diferentes capas de nuestra alma, puesto que en ella se han ido forjando diferentes situaciones actuales y pasadas, unas muy positivas y otros totalmente negativas de las cuales aprendemos y hacemos cambios adecuando el trayecto a nuestras necesidades.

Te queremos decir que el amor incondicional que transmites, se te devuelve a través de las personas que te rodean, aquí representadas a través de los enlaces que se manifiestan en uno de los círculos.


Hay la rueda de la energía, que te ayuda a levantarte cada día.

Los colores nos transmiten 
el rosa, el amor
El azul, la calma
el verde, la llama de curación
el violeta, la llama de luz espiritual
el dorado, luz divina.

Queremos que no pierdas esta sensibilidad innata que tienes, para ayudar a muchas almas a disfrutar de la vida, pero no te descuides de ti, coge más tiempo para saborear las cosas, y con la compañía adecuada descubrir nuevas formas de ti.

Mucha LUZ!


 Dissenyat, pintat i escrit per M.Àngels Cassany

Comentarios

Entradas populares de este blog

1285-Nunca dejéis de caminar juntos

                                                         1285 Mandala:  Nunca dejéis de caminar juntos. ´ Cuando R. me encargó un mandala para toda su familia, pensé que era un reto que quería asumir, me pidió que fuera grande y para la entrada de la casa, y que era una familia de 7 miembros . Y a medida que lo he ido haciendo, me ha venido que ellos 4, también tenían que tener una representación en el dibujo. Podeis jugar a buscar cuál os llama más la atención o cuál os produce más energía, quizá coincidais y os gusta lo mismo, quizás una temporada os gusta más uno que  otro, pero el conjunto es la unión de todos vosotros. La paloma que corona el conjunto de mandalas, aporta la claridad y el amor que os procesáis, por eso:   Nunca dejéis de caminar juntos. 1285 Mandala:  Mai deixeu de caminar junts.   Quant la R. em va encarregar un mandala per tota la vostra família, vaig pensar que era un repte que volia assumir, me’l va demanar que fos gran i per l’entrada de la casa,

271 MANDALA: Un cielo de madre

Ahora   que   se acerca   el   día   de la   madre ,   publico   este   mandala   que he   hecho   para homenajear   a   todas las   madres . 271   MANDALA :   Un   cielo   de   madre ! Mamá ,   eres   un   cielo ¡ Es el   día   de   la   madre   y me ha   inspirado   hacer   este   mandala .   Las madres   cuando   nosotros   somos   niños   se preocupan   por   nosotros , nos cuidan   y   nos enseñan   a   caminar   por   la   vida . La   vida   está llena de   tropiezos   y   ellas   nos   guían   por el   camino   que   creen   más acertado . Muchos   de   nosotros   en lugar   de   agradecerlo ,   nos enfadamos   y   las   tratamos como   si   quisieran   el mal   para   nosotros , en         lugar   del   bien .   Seguro   que   acabamos   diciendo :   Mi madre siempre   hace lo   que   menos   me gusta . Y   nos   da mucha rabia   cuando   alguien   nos   dice ,   cada   día   te pareces   más   a tu   madre . Amigos ,   cuando   nosotros   somos   madres ,   l

1284-Mandala: La luz que emerge de las almas.

  1284 Mandala: La llum que emergeix de les ànimes.   L'àngel que regeix el dia 4 de febrer, es diu: 63 – Anauel. L’àngel que regeix el dia 12 de febrer, es diu: 65 Damabiah.     Aquest mandala ha estat fruit de la generositat de la J......, que ha volgut traslladar la seva saviesa, a través de les paraules i el seu bon fer, i m’ha encarregat aquest mandala per a la vostra empresa, perquè tingui un lloc dins ella.   El que percebo es una gran comunicació   a nivell de socis i de treballadors, que va més enllà d’un treball merament econòmic, sino també emocional i de valors.   Aquest mandala al centre neix una flor que defineix que i qui sou, bellesa per tot arreu, havent format una empresa on heu posat les vostres expectatives i que malgrat tot dels bons i mals moments, el que preval és la vostra unió.   La flor s’expandeix formant el nom de la vostra empresa, i d’aquí es formen altres camins que donen llum al vostra projecte, on l’energia de l’entorn us fa an