Ir al contenido principal

952- Buscando el camino adecuado hacia la libertad.


952 Mandala: 
Buscant el camí adient cap a la llibertat.


A la recerca de....... ,
que buscar?
I quan trobi, què?
I sinó m'agrada?
I si m'agrada molt?



Buscar és símbol de què no estem quiets, de què ens agrada moure energies i que tenim necessitats que pel moment no estant cobertes, per aquest motiu explorem nous camins, i és bo caminar acompanyat quan en tinguem ganes i sol quan volem explorar el dins i el fora de les nostres emocions i capacitats.

Mandala, paraula que ve del sànscrit i que significa roda o totalitat, cercle sagrat que ens pot ajudar a caminar dins la nostra ànima.

Mandalas A. Cassany
El significat que ens produeix en veure'ns reflectits, fa explorar i pensar en la realitat del nostre dia a dia, però molt més en el nostre interior.

El cercle central de tot mandala, reflecteix el nucli més a prop de la teva ànima. En la foscor de la nit, sempre hi ha estrelles que il·luminen el camí cap a la llibertat d'esperit.

Aquesta energia flueix i forma una roda que envolta el teu nucli i s'expandeix per tot el mandala, el color majoritari és el blau, símbol de calma i pau interior, a més són colors del cel i del mar. Hi ha moments, en el que estan calmats i d'altres, que estant revolucionats, però a tu et guanya la calma.

En els cercles posteriors n'hi ha que fan onades i d'altres parets, no tot és fàcil en aquesta vida, hem d'agrair les dificultats que ens fan més forts i mouen quelcom dins el nostre interior que ens posen en marxa, per tal de superar amb escreix totes i cada un dels obstacles. Tu pots!

El verd de les muntanyes, dels arbres, de les flors, estan presents dins el teu mandala, la natura al teu costat, forma part de tu mateix.

El cercle de la llibertat dibuixat amb el color de la flama violeta, aquest color té molt de poder transmutador, protegeix, dóna saviesa i amor.
D'aquí neixen els ocells que van a la recerca de la llibertat.

 La papallona vol entrar directe al teu interior per ajudar-te a transmutar tot el teu potencial, escolta i escolta't.

Els teus companys de camí, estan a prop teu per donar-te l'escalf que necessites i junts poder afrontar el camí que se us presenti.

Al teu costat hi ha una meravellosa ànima, que t'acompanya en el camí cap a la llibertat.

Ets LLUM!
    Dibuixat, pintat i escrit per M. Àngels Cassany

 ----------------------------------------



Buscando el camino adecuado hacia la libertad.

En busca de....... ,
que buscar?
Y cuando encuentre, qué?
I sino me gusta?
Y si me gusta mucho?
Buscar es símbolo de que no estamos quietos, de que nos gusta mover energías y que tenemos necesidades que por el momento no estando cubiertas, por este motivo exploramos nuevos caminos, y es bueno andar acompañado cuando tengamos ganas y solo cuando queremos explorar el dentro y el fuera de nuestras emociones y capacidades.

Mandala, palabra que viene del sànscrit y que significa rueda o totalidad, círculo sagrado que nos puede ayudar a andar dentro de nuestra alma.

El significado que nos produce al vernos reflejados, hace explorar y pensar en la realidad de nuestro día a día, pero mucho más en nuestro interior.

El círculo central de todo mandala, refleja el núcleo más cerca de tu alma, en la oscuridad de la noche, siempre hay estrellas que iluminan el camino hacia la libertad de espíritu.

Esta energía fluye y forma una rueda que rodea tu núcleo y se expande por todo el mandala, el color mayoritario es el moratón, símbolo de calma y paz interior, además son colores del cielo y el mar. Hay momentos que son calmados y otros que estando revolucionados, pero a tú te gana la calma.

En los círculos posteriores hay que hacen oleadas y otras paredes, no todo es fácil en esta vida, tenemos que agradecer las dificultades que nos hacen más fuertes y mueven algo dentro de nuestro interior que nos ponen en marcha para superar con creces todas y cada uno de los obstáculos. Tú puedes!

El verde de las montañas, de los árboles, de las flores, está presente dentro de tu mandala, la natura a tu lado, forma parte de tú mismo.

El círculo de la libertad dibujado con el color de la llama violeta, este color tiene mucho poder transmutador, protege, da sabiduría y amor.
De aquí nacen los pájaros que van en busca de la libertad.

La mariposa quiere entrar directo a tu interior para ayudarte a transmutar todo tu potencial, boy escout y escúchate.

Tus compañeros de camino, están cerca tuyo para darte el escalf que necesitas y juntos poder afrontar el camino que se os presente.

A tu lado hay una maravillosa alma, que te acompaña en el camino hacia la libertad.

Eres LUZ!

Escrito, dibujado y pintado por  M.Àngels Cassany

Comentarios

Entradas populares de este blog

1285-Nunca dejéis de caminar juntos

                                                         1285 Mandala:  Nunca dejéis de caminar juntos. ´ Cuando R. me encargó un mandala para toda su familia, pensé que era un reto que quería asumir, me pidió que fuera grande y para la entrada de la casa, y que era una familia de 7 miembros . Y a medida que lo he ido haciendo, me ha venido que ellos 4, también tenían que tener una representación en el dibujo. Podeis jugar a buscar cuál os llama más la atención o cuál os produce más energía, quizá coincidais y os gusta lo mismo, quizás una temporada os gusta más uno que  otro, pero el conjunto es la unión de todos vosotros. La paloma que corona el conjunto de mandalas, aporta la claridad y el amor que os procesáis, por eso:   Nunca dejéis de caminar juntos. 1285 Mandala:  Mai deixeu de caminar junts.   Quant la R. em va encarregar un mandala per tota la vostra família, vaig pensar que era un repte que volia assumir, me’l va demanar que fos gran i per l’entrada de la casa,

271 MANDALA: Un cielo de madre

Ahora   que   se acerca   el   día   de la   madre ,   publico   este   mandala   que he   hecho   para homenajear   a   todas las   madres . 271   MANDALA :   Un   cielo   de   madre ! Mamá ,   eres   un   cielo ¡ Es el   día   de   la   madre   y me ha   inspirado   hacer   este   mandala .   Las madres   cuando   nosotros   somos   niños   se preocupan   por   nosotros , nos cuidan   y   nos enseñan   a   caminar   por   la   vida . La   vida   está llena de   tropiezos   y   ellas   nos   guían   por el   camino   que   creen   más acertado . Muchos   de   nosotros   en lugar   de   agradecerlo ,   nos enfadamos   y   las   tratamos como   si   quisieran   el mal   para   nosotros , en         lugar   del   bien .   Seguro   que   acabamos   diciendo :   Mi madre siempre   hace lo   que   menos   me gusta . Y   nos   da mucha rabia   cuando   alguien   nos   dice ,   cada   día   te pareces   más   a tu   madre . Amigos ,   cuando   nosotros   somos   madres ,   l

1284-Mandala: La luz que emerge de las almas.

  1284 Mandala: La llum que emergeix de les ànimes.   L'àngel que regeix el dia 4 de febrer, es diu: 63 – Anauel. L’àngel que regeix el dia 12 de febrer, es diu: 65 Damabiah.     Aquest mandala ha estat fruit de la generositat de la J......, que ha volgut traslladar la seva saviesa, a través de les paraules i el seu bon fer, i m’ha encarregat aquest mandala per a la vostra empresa, perquè tingui un lloc dins ella.   El que percebo es una gran comunicació   a nivell de socis i de treballadors, que va més enllà d’un treball merament econòmic, sino també emocional i de valors.   Aquest mandala al centre neix una flor que defineix que i qui sou, bellesa per tot arreu, havent format una empresa on heu posat les vostres expectatives i que malgrat tot dels bons i mals moments, el que preval és la vostra unió.   La flor s’expandeix formant el nom de la vostra empresa, i d’aquí es formen altres camins que donen llum al vostra projecte, on l’energia de l’entorn us fa an