Ir al contenido principal

866 Mandala: Sagrat i humà amor


866 Mandala: Sagrat i humà amor


Ànima perfecte i de gran bellesa, que et dones als demés amb un gran somriure, aquest és el teu do. Amb aquest gran somriure, envies calma a la persona que tens davant, és quelcom innat, potser que tu no ho percebis, però fes el possible perquè la teva cara reflecteixi el teu interior.

Això comportarà amor incondicional a tots els éssers, sou el que demostreu, tendiu a interioritzar massa i el que es tracte és de exterioritzar els vostres sentiments i les vostres emocions. El contrari s’ho mereix, així si ells reben somriures i es senten còmodes, també ho exterioritzaran.

Creareu un egregor o cadena que s’estendrà com un efecte dominó.

Els que estiguin al voltant i no entrin en sintonia  acabaran marxant del nostre costat.

Per aquest motiu l’hem nomenat: Sagrat i humà amor.

El teu mandala és així, sagrat, perquè la teva ànima balla i forma aquest dibuix màgic, per a tu.

És la dansa de l’amor pur.

La teva ànima i el Ser superior dansen creant en l'ànima geometries sagrades.

En el centre un flor majestuosa, brillant, en mig d’una xarxa de connexions espirituals i personals que afavoreixen el teu creixement individual. La força de la flama violeta et genera un gran canvi positiu i la flor blava et produeix una calma interna molt necessària en aquest moment de la teva vida.

Aquesta part més interna va modelant aquest mandala, primer amb forma d’estrella de color blau que al mateix temps son la inicial del teu nom, que amb la seva llum irradien aquesta energia que surt del teu interior, aportant fluïdesa i amor cap els demés. No vol dir que no passis per moments tristos o moments negatius, el que vol dir és que tu pots canviar la percepció d’aquests moments i canviar-los per altres positius. Cal estar atenta i en un flaix, canviar el xip i posar-hi el teu innat somriure.

  
La bellesa de la teva ànima encén la flama verda, que com una maragda brilla amb llum pròpia. Amor humà i sagrat que envies als éssers estimats i com un efecte mirall, ells te’l retornen multiplicat.

Força, empenta, determinació son el que t’aporta el següent cercle de colors taronja i marró. Que generen una llum i brillantor a la resta del mandala.

Fitxa’t amb les dos papallones que formen part de tu, una que entra dins el teu interior, per ajudar-te a transformar el que tu creguis convenient i l’altre surt per donar el millor de tu, als que et requereixen.

Anima’t, juga i siguis feliç!




Mandalas A.Cassany
St. Gregori, 17 d’octubre de 2016.
www.mandalas.cat
------------------------------
Castellano

866 Mandala: Sagrado y humano amor


Alma perfecta y de gran belleza, que te das a los demás con una gran sonrisa, este es tu don. Con esta gran sonrisa, envías calma a la persona que tienes delante, es algo innato, tal vez tú no lo percibas, pero haz lo posible para que tu cara refleje tu interior.

Esto conllevará amor incondicional a todos los seres, sois lo que demostráis, tendéis a interiorizar demasiado y lo que se trata es de exteriorizar vuestros sentimientos y emociones. El contrario se lo merece, así si ellos reciben sonrisas y se sienten cómodos, también lo exteriorizarán.

Creará un egregor o cadena que se extenderá como un efecto dominó.

Los que estén alrededor y no entren en sintonía acabarán marchando de vuestro lado.
 
Por este motivo la hemos nombrado: 

SAGRADO Y HUMANO AMOR.

Tu mandala es así, sagrado, porque tu alma baila y forma este dibujo mágico, para ti.

ES LA DANZA DEL AMOR PURO.

Tu alma y el Ser superior danzan creando en el alma geometrías sagradas.

En el centro un flor majestuosa, brillante, en medio de una red de conexiones espirituales y personales que favorecen tu crecimiento individual. La fuerza de la llama violeta te genera un gran cambio positivo y la flor azul te produce una calma interna muy necesaria en este momento de tu vida.

Esta parte más interna va modelando este mandala, primero con forma de estrella de color azul que al mismo tiempo son la inicial de tu nombre, que con su luz irradia esa energía que sale de tu interior, aportando fluidez y amor hacia los demás . No quiere decir que no pases por momentos tristes o momentos negativos, lo que quiere decir es que tú puedes cambiar la percepción de estos momentos y cambiarlos por otros positivos. Hay que estar atenta y en un flash, cambiar el chip y poner tu innata sonrisa.

  
La belleza de tu alma enciende la llama verde, que como una esmeralda brilla con luz propia. Amor humano y sagrado que envías a los seres queridos y como un efecto espejo, ellos te lo devuelven multiplicado.

Fuerza, empuje, determinación son lo que te aporta el siguiente círculo de colores naranja y marrón. Que generan una luz y brillo al resto del mandala.

Fíjate las dos mariposas que forman parte de ti, una que entra en tu interior, para ayudarte a transformar lo que tú creas conveniente y la otra sale para dar lo mejor de ti, a los que te requieren.


Anímate, juega y sé feliz!

Dibujado, pintado y escrito por M. Àngels Cassany

Comentarios

  1. M.Àngels gràcies. m'agrada molt i em fa sentir molt bé les teves paraules, ho necesitava. Anna

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

1285-Nunca dejéis de caminar juntos

                                                         1285 Mandala:  Nunca dejéis de caminar juntos. ´ Cuando R. me encargó un mandala para toda su familia, pensé que era un reto que quería asumir, me pidió que fuera grande y para la entrada de la casa, y que era una familia de 7 miembros . Y a medida que lo he ido haciendo, me ha venido que ellos 4, también tenían que tener una representación en el dibujo. Podeis jugar a buscar cuál os llama más la atención o cuál os produce más energía, quizá coincidais y os gusta lo mismo, quizás una temporada os gusta más uno que  otro, pero el conjunto es la unión de todos vosotros. La paloma que corona el conjunto de mandalas, aporta la claridad y el amor que os procesáis, por eso:   Nunca dejéis de caminar juntos. 1285 Mandala:  Mai deixeu de caminar junts.   Quant la R. em va encarregar un mandala per tota la vostra família, vaig pensar que era un repte que volia assumir, me’l va demanar que fos gran i per l’entrada de la casa,

835-Mandala :Solidaridad con el egrégor

835 Mandala:   Solidaridad con el egrégor. Solo tú, sabes de lo que estamos hablando, tu egrégor ( alma colectiva o espíritu en común ) tiene que solidarizarse con el resto de almas que componen tu unidad. Eres un alma bella, y también vieja, tu fuerza interior es enorme, puedes y debes caminar hacia lo absoluto, pues es tu meta. Caminante no hay camino se hace camino al andar ( letra de Antonio Machado y cantada por Serrat) significa que a medida que vayas andando por la vida, tú mismo harás lo más conveniente para ti, para tu parte física en 3D y tu parte más espiritual. Hay muchos caminos en este paraje, coge el que más te convenga, pues todos llevan a la iluminación. Es muy normal que tengamos dudas en esta dimensión y no sepamos realmente que tenemos que hacer y donde aplicar nuestras enseñanzas. Es muy fácil, déjate llevar, fluye, no pongas resistencias. Si no estás en sintonía con nosotros no pasa nada, porque encontrarás el día y el momento para hacerlo. Tiempo

1284-Mandala: La luz que emerge de las almas.

  1284 Mandala: La llum que emergeix de les ànimes.   L'àngel que regeix el dia 4 de febrer, es diu: 63 – Anauel. L’àngel que regeix el dia 12 de febrer, es diu: 65 Damabiah.     Aquest mandala ha estat fruit de la generositat de la J......, que ha volgut traslladar la seva saviesa, a través de les paraules i el seu bon fer, i m’ha encarregat aquest mandala per a la vostra empresa, perquè tingui un lloc dins ella.   El que percebo es una gran comunicació   a nivell de socis i de treballadors, que va més enllà d’un treball merament econòmic, sino també emocional i de valors.   Aquest mandala al centre neix una flor que defineix que i qui sou, bellesa per tot arreu, havent format una empresa on heu posat les vostres expectatives i que malgrat tot dels bons i mals moments, el que preval és la vostra unió.   La flor s’expandeix formant el nom de la vostra empresa, i d’aquí es formen altres camins que donen llum al vostra projecte, on l’energia de l’entorn us fa an