Ir al contenido principal

750 Mandala: Ésser pacificador.

750 Mandala: 
Ésser pacificador.

L’Àngel que t’acompanya en aquesta vida i en altres existències t’aporta pau, una pau que es nota en tot el teu ser, t’ajuda  alliberar-te de les emocions i també de coses físiques, a ser un ciutadà del món, a percebre en claredat el funcionament de les coses. Tens que escoltar el que diu, quan estàs en silenci i et vingui algun pensament positiu fes-li cas, si per el contrari és negatiu, li agraeixes que hagi vingut, li dones les gràcies i li dius que se’n vagi, els pensaments negatius també ens ajuden a ser millors, ja que sabem de segur el que no ens convé.

L’influencia que exerceix la teva família, la mare o la funció materna, la capacitat d’estimar, de perdonar, d’empatitzar, d’alimentar o de cuidar a la teva gent, sobre: La introspecció, l’amor que un rep dels demés, els regals que dóna la vida, la capacitat de renéixer de les pròpies cendres, i els tresors amagats que un té en l’ànima.

Aquest mandala de colors suaus, significa tot aixó que te hem dit, és pura pau, a fora del mandala i a punt per entrar està el colom de la pau que porta una flor blanca que entra directament en el teu interior, el cercle està rodejat de una aura platejada que dóna la llum que necessites per indagar més en els teus propis pensaments i generar una onada de benestar per a tu i de retruc per tots els del teu entorn.

El cercle que el segueix conté aquestes onades que es veuen flanquejades per aquests quatre ponts que s’endinsen més i més cap a l’interior i son portadores de totes les teves capacitats, que en tens i moltes.

Els pètals de la flor que es forma en el cercle següent, provoquen en tu, una estabilitat i una bellesa que emociona, dóna als demés el punt de voler estar amb tu i de observar la teva bellesa interna que els captiva, ells no saben el motiu, però estan be al teu costat.

L’estrella del següent cercle, rosa color de la vitalitat i de l’harmonia i el color violeta, de les ametistes que envien raigs violetes que entren per el teu cap i recorren el teu cos omplint-lo de energia regeneradora.

A mida que ens anem endinsant al teu interior trobem la bellesa innata que tens, aquí predomina el color groc i el verd. El groc color de la llum i dels estels que t’acompanyen perquè amb la teva calidesa donis el suport moral i espiritual a qui ho necessiti, sempre des de l’acompanyament consentit. El verd, de la bellesa de la natura, observa-la, gaudeix-la, estima-la, et portarà de dret cap a la teva essència i es convertirà el teu nucli, en una meravellosa flor.

Recorda que a fora tens l’ocell que et porta les flors i que pots convertir el teu interior en un magnífic jardí i convertir-te en un ésser pacificador.

Mandalas A.Cassany
M. Àngels Cassany Masó
St. Gregori, 22 de juliol de 2015.
-----------------------------------------------------------------------------
750 Mandala: 
Ser pacificador.

El Ángel que te acompaña en esta vida y en otras existencias te aporta paz, una paz que se nota en todo tu ser, te ayuda a liberarte de las emociones y también de cosas físicas, a ser un ciudadano del mundo, a percibir en claridad el funcionamiento de las cosas. Tienes que escuchar lo que dice, cuando estás en silencio y te venga algún pensamiento positivo hazle caso, si por el contrario es negativo, le agradeces que haya venido, le das las gracias y le dices que se vaya, los pensamientos negativos también nos ayudan a ser mejores, ya que sabemos de seguro lo que no nos conviene.

La influencia que ejerce tu familia, la madre o la función materna, la capacidad de amar, de perdonar, de empatizar, de alimentar o cuidar a tu gente, sobre: ​​La introspección, el amor que uno recibe de los demás, los regalos que da la vida, la capacidad de renacer de las propias cenizas, y los tesoros escondidos que uno tiene en el alma.

Este mandala de colores suaves, significa todo esto que te hemos dicho, es pura paz, fuera del mandala y listo para entrar está la paloma de la paz que lleva una flor blanca que entra directamente en tu interior, el círculo está rodeado de un aura plateada que da la luz que necesitas para indagar más en tus propios pensamientos y generar una ola de bienestar para ti y de rebote para todos los de tu entorno.

El círculo que sigue contiene estas olas que se ven flanqueadas por estos cuatro puentes que se adentran más y más hacia el interior y son portadoras de todas tus capacidades, que tienes y muchas.

Los pétalos de la flor que se forma en el círculo siguiente, provocan en ti, una estabilidad y una belleza que emociona, da a los demás el punto de querer estar contigo y de observar tu belleza interna que los cautiva, ellos no saben lo motivo, pero están bien a tu lado.

La estrella del siguiente círculo, rosa color de la vitalidad y de la armonía y el color violeta, de las amatistas que envían rayos violetas que entran por tu cabeza y recorren tu cuerpo llenándolo de energía regeneradora.

A medida que nos vamos adentrando en tu interior encontramos la belleza innata que tienes, aquí predomina el color amarillo y el verde. El amarillo color de la luz y de las estrellas que te acompañan para que con tu calidez des el apoyo moral y espiritual a quien lo necesite, siempre desde el acompañamiento consentido. El verde, de la belleza de la naturaleza, obsérvala, disfrútala, ámala, te llevará derecha hacia tu esencia y se convertirá tu núcleo en una maravillosa flor.


Recuerda que fuera tienes el pájaro que te lleva las flores y que puedes convertir tu interior en un magnífico jardín y convertirte en un ser pacificador

Comentarios

  1. Preciosos, muy bonito, felicitaciones por tu obra de arte.
    Un abrazo.
    Consuelo

    ResponderEliminar
  2. Que bonic. M. àngels .
    petó
    marta

    ResponderEliminar
  3. És una meravella, com tots el que fas.
    Seguim amb tú, enrecorda't.
    Una forta abraçada,

    Pilar G.

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

1285-Nunca dejéis de caminar juntos

                                                         1285 Mandala:  Nunca dejéis de caminar juntos. ´ Cuando R. me encargó un mandala para toda su familia, pensé que era un reto que quería asumir, me pidió que fuera grande y para la entrada de la casa, y que era una familia de 7 miembros . Y a medida que lo he ido haciendo, me ha venido que ellos 4, también tenían que tener una representación en el dibujo. Podeis jugar a buscar cuál os llama más la atención o cuál os produce más energía, quizá coincidais y os gusta lo mismo, quizás una temporada os gusta más uno que  otro, pero el conjunto es la unión de todos vosotros. La paloma que corona el conjunto de mandalas, aporta la claridad y el amor que os procesáis, por eso:   Nunca dejéis de caminar juntos. 1285 Mandala:  Mai deixeu de caminar junts.   Quant la R. em va encarregar un mandala per tota la vostra família, vaig pensar que era un repte que volia assumir, me’l va demanar que fos gran i per l’entrada de la casa,

271 MANDALA: Un cielo de madre

Ahora   que   se acerca   el   día   de la   madre ,   publico   este   mandala   que he   hecho   para homenajear   a   todas las   madres . 271   MANDALA :   Un   cielo   de   madre ! Mamá ,   eres   un   cielo ¡ Es el   día   de   la   madre   y me ha   inspirado   hacer   este   mandala .   Las madres   cuando   nosotros   somos   niños   se preocupan   por   nosotros , nos cuidan   y   nos enseñan   a   caminar   por   la   vida . La   vida   está llena de   tropiezos   y   ellas   nos   guían   por el   camino   que   creen   más acertado . Muchos   de   nosotros   en lugar   de   agradecerlo ,   nos enfadamos   y   las   tratamos como   si   quisieran   el mal   para   nosotros , en         lugar   del   bien .   Seguro   que   acabamos   diciendo :   Mi madre siempre   hace lo   que   menos   me gusta . Y   nos   da mucha rabia   cuando   alguien   nos   dice ,   cada   día   te pareces   más   a tu   madre . Amigos ,   cuando   nosotros   somos   madres ,   l

1284-Mandala: La luz que emerge de las almas.

  1284 Mandala: La llum que emergeix de les ànimes.   L'àngel que regeix el dia 4 de febrer, es diu: 63 – Anauel. L’àngel que regeix el dia 12 de febrer, es diu: 65 Damabiah.     Aquest mandala ha estat fruit de la generositat de la J......, que ha volgut traslladar la seva saviesa, a través de les paraules i el seu bon fer, i m’ha encarregat aquest mandala per a la vostra empresa, perquè tingui un lloc dins ella.   El que percebo es una gran comunicació   a nivell de socis i de treballadors, que va més enllà d’un treball merament econòmic, sino també emocional i de valors.   Aquest mandala al centre neix una flor que defineix que i qui sou, bellesa per tot arreu, havent format una empresa on heu posat les vostres expectatives i que malgrat tot dels bons i mals moments, el que preval és la vostra unió.   La flor s’expandeix formant el nom de la vostra empresa, i d’aquí es formen altres camins que donen llum al vostra projecte, on l’energia de l’entorn us fa an