Ir al contenido principal

701 Mandala: - Passió per la vida.



Mandalas A.Cassany
 701 Mandala:
Passió per la vida.

 -Català-
Primer de tot felicitats pel teu aniversari, tots em volgut celebrar-ho, perquè ets una ànima molt altruista, i sens passió per la vida. Agraïm el que fas per totes les ànimes que han passat per el llarg de la teva vida.

Quina bellesa de dona ets!. Discreta però afable, digna de pertànyer al nostre col·lectiu. Ànima voladora, que has tingut i tens inquietuds per fer coses, i no quedar-te aturada.

Però arriba un moment en la vida que és millor parar una estona i deixar-se mimar per tots, t’ho mereixes i tu ho saps, però la teva senzillesa fa que moltes vegades no ho reconeguis. Ets TU i en el teu interior està la divinitat, que cada un de vosaltres té, nosaltres us ajudem a entendreu, si ens ho demaneu.

El teu mandala és per nosaltres el dibuix de la teva ànima d’aquest moment, amb molt de color i també de calor humà.
Mandala A.Cassany

En el seu nucli més intern hi ha una flor molt bonica i surt de l’essència de la llum, llum que il·lumina el camí del teu interior, que es dirigeix a retrobar-se amb la divinitat absoluta, d’aquí ve que en el següent cercle quedi reflectida la seva llum.

Les energies que l’envolten son de diversos colors, aporten a la teva ànima calidesa, frescor, esperança, fantasia, i amor incondicional.

El color taronja del següent cercle, t’aporta vitalitat per gestionar el teu futur, que flueix amb una explosió de colors, i en gaudeixen els que tens a prop, amics, familiars i companys de camí.

En el cercle següent una estrella en forma de flor, que significa els bons moments que has passat i que t’ho has mirat des de la planúria i d’altres les muntanyes que son els moments més durs que han passat al llarg de la teva existència.

Tots trieu el que veniu a fer en aquesta vida, uns ho aconsegueixen, d’altres no, el que està be, es que us adoneu de que hi ha un altre dimensió, on tots ens hi retrobarem i podrem gaudir de la vostra divinitat.

I per últim tenim el cercle que ho engloba tot, el passat i el present amb signes d’energia i de amorositat, que li donen al mandala el poder del temps,  i en el que hi vol entrar un colom blanc, per endinsar-se al teu interior i fer-te més forta.

No perdis la teva PASSIÓ per la VIDA.

Dibuixat i escrit per M Àngels Cassany
-------------------------------

701 Mandala: 
Pasión por la vida.

"castellano" 

Ante todo felicidades por tu cumpleaños, todos hemos querido celebrarlo, porque eres un alma muy altruista, y sientes pasión por la vida. Agradecemos lo que haces por todas las almas que han pasado por lo largo de tu vida.

Qué belleza de mujer eres !. Discreta pero afable, digna de pertenecer a nuestro colectivo. Alma voladora, que has tenido y tienes inquietudes para hacer cosas, y no quedarte parada.

Pero llega un momento en la vida que es mejor parar un rato y dejarse mimar por todos, te lo mereces y tu lo sabes, pero tu sencillez hace que muchas veces no lo reconozcas. Eres TU y en tu interior está la divinidad, que cada uno de vosotros tiene, nosotros os ayudamos a entenderlo, si nos lo pedís.

Tu mandala es para nosotros el dibujo de tu alma de ese momento, con mucho color y también de calor humano.

En su núcleo más interno hay una flor muy bonita y sale de la esencia de la luz. Luz que ilumina el camino de tu interior, que se dirige a reencontrarse con la divinidad absoluta, de ahí que en el siguiente círculo quede reflejada su luz.

Las energías que lo rodean son de varios colores, aportan a tu alma calidez, frescura, esperanza, fantasía, y amor incondicional.

El color naranja del siguiente círculo, te aporta vitalidad para gestionar tu futuro, que fluye con una explosión de colores, y lo disfrutan los que tienes cerca, amigos, familiares y compañeros de camino.

En el círculo siguiente una estrella en forma de flor, que significa los buenos momentos que has pasado y que te lo has mirado desde la llanura y otras las montañas que son los momentos más duros que has pasado a lo largo de tu existencia.

Todos escogéis lo que venís a hacer en esta vida, unos lo consiguen, otros no, lo que está bien, es que os deis cuenta de que hay otra dimensión, donde todos nos reencontraremos y podremos disfrutar de vuestra divinidad.

Y por último tenemos el círculo que lo engloba todo, el pasado y el presente con signos de energía y de amorosidad, que le dan al mandala el poder del tiempo, y en el que quiere entrar una paloma blanca, para adentrarse a tu interior y hacerte más fuerte.

No pierdas tu PASIÓN por la VIDA.

Dibujado y escrito por M.Àngels Cassany

Comentarios

  1. És preciós. sal. xcm.

    ResponderEliminar
  2. Mariangeles, como siempre muy bonito e interesantes todo lo que cuentas y pintas.
    Un abrazo.
    Consuelo

    ResponderEliminar
  3. Gràcies, estic súper apassionada de la vida i vull celebra-ho aviat.

    Consol

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

1285-Nunca dejéis de caminar juntos

                                                         1285 Mandala:  Nunca dejéis de caminar juntos. ´ Cuando R. me encargó un mandala para toda su familia, pensé que era un reto que quería asumir, me pidió que fuera grande y para la entrada de la casa, y que era una familia de 7 miembros . Y a medida que lo he ido haciendo, me ha venido que ellos 4, también tenían que tener una representación en el dibujo. Podeis jugar a buscar cuál os llama más la atención o cuál os produce más energía, quizá coincidais y os gusta lo mismo, quizás una temporada os gusta más uno que  otro, pero el conjunto es la unión de todos vosotros. La paloma que corona el conjunto de mandalas, aporta la claridad y el amor que os procesáis, por eso:   Nunca dejéis de caminar juntos. 1285 Mandala:  Mai deixeu de caminar junts.   Quant la R. em va encarregar un mandala per tota la vostra família, vaig pensar que era un repte que volia assumir, me’l va demanar que fos gran i per l’entrada de la casa,

271 MANDALA: Un cielo de madre

Ahora   que   se acerca   el   día   de la   madre ,   publico   este   mandala   que he   hecho   para homenajear   a   todas las   madres . 271   MANDALA :   Un   cielo   de   madre ! Mamá ,   eres   un   cielo ¡ Es el   día   de   la   madre   y me ha   inspirado   hacer   este   mandala .   Las madres   cuando   nosotros   somos   niños   se preocupan   por   nosotros , nos cuidan   y   nos enseñan   a   caminar   por   la   vida . La   vida   está llena de   tropiezos   y   ellas   nos   guían   por el   camino   que   creen   más acertado . Muchos   de   nosotros   en lugar   de   agradecerlo ,   nos enfadamos   y   las   tratamos como   si   quisieran   el mal   para   nosotros , en         lugar   del   bien .   Seguro   que   acabamos   diciendo :   Mi madre siempre   hace lo   que   menos   me gusta . Y   nos   da mucha rabia   cuando   alguien   nos   dice ,   cada   día   te pareces   más   a tu   madre . Amigos ,   cuando   nosotros   somos   madres ,   l

1284-Mandala: La luz que emerge de las almas.

  1284 Mandala: La llum que emergeix de les ànimes.   L'àngel que regeix el dia 4 de febrer, es diu: 63 – Anauel. L’àngel que regeix el dia 12 de febrer, es diu: 65 Damabiah.     Aquest mandala ha estat fruit de la generositat de la J......, que ha volgut traslladar la seva saviesa, a través de les paraules i el seu bon fer, i m’ha encarregat aquest mandala per a la vostra empresa, perquè tingui un lloc dins ella.   El que percebo es una gran comunicació   a nivell de socis i de treballadors, que va més enllà d’un treball merament econòmic, sino també emocional i de valors.   Aquest mandala al centre neix una flor que defineix que i qui sou, bellesa per tot arreu, havent format una empresa on heu posat les vostres expectatives i que malgrat tot dels bons i mals moments, el que preval és la vostra unió.   La flor s’expandeix formant el nom de la vostra empresa, i d’aquí es formen altres camins que donen llum al vostra projecte, on l’energia de l’entorn us fa an