Ir al contenido principal

498 Mandala: Imaginació



498 Mandala: Imaginació


El poder de la imaginació, quin be més preuat!

Tots podem sentir-lo, ens imaginem durant la nostra vida moltes coses, unes materials i d’altres espirituals, imaginem histories reals e irreals i totes son producte de la nostres capacitats.

Els escriptors la tenen molt desenvolupada, els pintors també, però ningú se n’escapa!

Aquest mandala per mi, significa el forat que hi ha al univers, on tot es possible, el que imaginem o el que ens expliquen.

En aquest forat podem trobar-hi idees, pensaments, realitats, ideals, esperits, persones, capacitats.........

Tot roda, principalment les energies, les que ens ajuden en determinats moments. En els que no podem més, en els que defallim, en els que diem: ja n’hi ha prou!, en aquests moments, ens surt de no sabem on, aquesta força interna que en ajuda a encarar totes les dificultats i entrebancs que ens trobem en el dia a dia.

No és fàcil avui tirar endavant, qui si la crisi, els problemes politics, les empreses i sectors socials, es veuen atrapats en no poder ajudar als que més ho necessiten.

I en aquest embolic que tenim surten les persones i ànimes, que amb la seva imaginació positiva encaren i lluiten per donar el millor servei a tothom.

Tot, des de fora el forat es veu més clar. Posseïm un do que des de la perspectiva i llunyania del problema, ens el fa encarar, amb entusiasme i alegria, i així el podem arranjar amb més rapidesa.

Què hi ha fora? El Tot! .

I què és el tot? El ser, l’harmonia, la tranquil·litat, l’entusiasme, la generositat, el sentir, el jo, la espiritualitat, la bellesa, la matèria..........




Escrit per M.Àngels Cassany












498 Mandala: Imaginación
El poder de la imaginación, qué bien más preciado!

Todos podemos sentirlo, nos imaginamos durante nuestra vida muchas cosas, unas materiales y otras espirituales, imaginamos historias reales e irreales y todas son producto de nuestras capacidades.

Los escritores la tienen muy desarrollada, los pintores también, pero nadie se escapa!

Este mandala para mí, significa el agujero que hay en el universo, donde todo es posible, lo que imaginamos o lo que nos cuentan.

En este agujero podemos encontrar ideas, pensamientos, realidades, ideales, espíritus, personas, capacidades .........

Todo rueda, principalmente las energías, las que nos ayudan en determinados momentos. En los que no podemos más, en los que desfallecemos, en los que decimos: ya basta!, En estos momentos, nos sale de no sabemos dónde, esta fuerza interna que nos ayuda a encarar todas las dificultades y obstáculos que nos encontramos en el día a día.

No es fácil hoy seguir adelante, que si la crisis, los problemas políticos, las empresas y sectores sociales, se ven atrapados al no poder ayudar a los que más lo necesitan.

Y en este lío que tenemos salen las personas y almas, que con su imaginación positiva encaran y luchan por dar el mejor servicio a todos.

Todo, desde fuera del agujero se ve más claro. Poseemos un don que desde la perspectiva y lejanía del problema, nos lo hace encarar, con entusiasmo y alegría, y así lo podemos arreglar con mayor rapidez.

¿Qué hay fuera? El Todo! .

Y qué es el todo? El ser, la armonía, la tranquilidad, el entusiasmo, la generosidad, el sentir, el yo, la espiritualidad, la belleza, la materia ..........

Escrito por: M. Àngels Cassany

Comentarios

Entradas populares de este blog

1285-Nunca dejéis de caminar juntos

                                                         1285 Mandala:  Nunca dejéis de caminar juntos. ´ Cuando R. me encargó un mandala para toda su familia, pensé que era un reto que quería asumir, me pidió que fuera grande y para la entrada de la casa, y que era una familia de 7 miembros . Y a medida que lo he ido haciendo, me ha venido que ellos 4, también tenían que tener una representación en el dibujo. Podeis jugar a buscar cuál os llama más la atención o cuál os produce más energía, quizá coincidais y os gusta lo mismo, quizás una temporada os gusta más uno que  otro, pero el conjunto es la unión de todos vosotros. La paloma que corona el conjunto de mandalas, aporta la claridad y el amor que os procesáis, por eso:   Nunca dejéis de caminar juntos. 1285 Mandala:  Mai deixeu de caminar junts.   Quant la R. em va encarregar un mandala per tota la vostra família, vaig pensar que era un repte que volia assumir, me’l va demanar que fos gran i per l’entrada de la casa,

271 MANDALA: Un cielo de madre

Ahora   que   se acerca   el   día   de la   madre ,   publico   este   mandala   que he   hecho   para homenajear   a   todas las   madres . 271   MANDALA :   Un   cielo   de   madre ! Mamá ,   eres   un   cielo ¡ Es el   día   de   la   madre   y me ha   inspirado   hacer   este   mandala .   Las madres   cuando   nosotros   somos   niños   se preocupan   por   nosotros , nos cuidan   y   nos enseñan   a   caminar   por   la   vida . La   vida   está llena de   tropiezos   y   ellas   nos   guían   por el   camino   que   creen   más acertado . Muchos   de   nosotros   en lugar   de   agradecerlo ,   nos enfadamos   y   las   tratamos como   si   quisieran   el mal   para   nosotros , en         lugar   del   bien .   Seguro   que   acabamos   diciendo :   Mi madre siempre   hace lo   que   menos   me gusta . Y   nos   da mucha rabia   cuando   alguien   nos   dice ,   cada   día   te pareces   más   a tu   madre . Amigos ,   cuando   nosotros   somos   madres ,   l

1284-Mandala: La luz que emerge de las almas.

  1284 Mandala: La llum que emergeix de les ànimes.   L'àngel que regeix el dia 4 de febrer, es diu: 63 – Anauel. L’àngel que regeix el dia 12 de febrer, es diu: 65 Damabiah.     Aquest mandala ha estat fruit de la generositat de la J......, que ha volgut traslladar la seva saviesa, a través de les paraules i el seu bon fer, i m’ha encarregat aquest mandala per a la vostra empresa, perquè tingui un lloc dins ella.   El que percebo es una gran comunicació   a nivell de socis i de treballadors, que va més enllà d’un treball merament econòmic, sino també emocional i de valors.   Aquest mandala al centre neix una flor que defineix que i qui sou, bellesa per tot arreu, havent format una empresa on heu posat les vostres expectatives i que malgrat tot dels bons i mals moments, el que preval és la vostra unió.   La flor s’expandeix formant el nom de la vostra empresa, i d’aquí es formen altres camins que donen llum al vostra projecte, on l’energia de l’entorn us fa an