Ir al contenido principal

407-Aprofita la felicitat Particular de MMR

La felicitat arriba quan menys l’esperes; Aprofita-la!
Que no hi perds res amb tenir-la.

Que tenim, que volem i que necessitem. Potser ho tenim quasi tot i en volem més i el que necessitem es molt menys del que tenim i volem.
La felicitat és gaudir del que tenim sigui molt o poc, és sentir que malgrat ens falti quelcom agrair el que tenim.
La força et ve donada per la teva família, ho fas tot per ells, t’empeny a seguir, seguir i seguir. A vegades ens aturem per varis motius, potser per descansar quan ens convé, o per peresa perquè no ens agrada fer determinada tasca, per malalties o per voluntat pròpia.

Ets GRAN, irradies llum, l’expandeixes i la transmets.

El teu interior és ple de llum, d’una llum groga i brillant com la que el sol ens dona, amb calidesa a la primavera i amb calor a l’estiu. Els hiverns agraïm veure el sol i a la tardor les postes de sol.

La part del mandala en el que s’ubica el teu propi sol, t’acull fent que el teu descans sigui el més acaronat possible.

Tens cinc reflexes que surten del teu sol.
·         El taronja amb incrustacions brillants son tots els teus talents, els intel·lectuals i els físics. Pots fer tot el que et proposis, tant sigui materialitzant-los, com interpretant-los.
·         El reflexa vermell amb cercles significa que dones masses voltes a les coses, la vida és més fàcil si hi vas per camins més rectes, passa per ponts i passeres, arribaràs als mateixos llocs amb menys temps. Però, aturat i admira el teu voltant, i així no et perdràs rés del que passa a prop teu. Allà t’espera la papallona que t’ajudarà a creuar.
·         El reflexa blau fosc, de l’obscuritat t’arriben tres ocells i son els que tens al teu costat, per dir-te:  SURT I DONA LLUM, llibertat per volar i ser tu mateixa.
·         El reflexa de  color magenta, en el que hi entren 3 papallones son les que et donen la voluntat, la saviesa , i la tranquil·litat que necessites.
·         A la vida hi ha entrebancs, pedres en el camí, ambdues direccions, quasi sempre son de anada i tornada, converteix-lo amb positiu, sempre hi ha dos maneres de veure-ho , fes servir la mes positiva de totes.

Les papallones surten de la lluna i venen a tu per ajudar-te.

 ------------------------------
La felicidad llega cuando menos lo esperas; Aprovéchala!
Que no pierdes nada con tenerla.

Que tenemos, que queremos y que necesitamos. Quizás lo tenemos casi todo y queremos más y lo que necesitamos es mucho menos de lo que tenemos y queremos.
La felicidad es disfrutar lo que tenemos sea mucho o poco, es sentir que a pesar de que nos falte algo agradecer lo que tenemos.
La fuerza te viene dada por tu familia, lo haces todo por ellos, te empuja a seguir, seguir y seguir. A veces nos detenemos por varios motivos, tal vez para descansar cuando nos conviene, o por pereza porque no nos gusta hacer determinada tarea, por enfermedades o por voluntad propia.

Eres GRANDE, irradias luz, la expandes y la transmites.

Tu interior está lleno de luz, de una luz amarilla y brillante como la que el sol nos da, con calidez en primavera y con calor en verano. Los inviernos agradecemos ver el sol y en otoño las puestas de sol.

La parte del mandala en el que se ubica tu propio sol, te acoge haciendo que tu descanso sea el más suave posible.

Tienes cinco reflejos que salen de tu sol.
• El naranja con incrustaciones brillantes son todos tus talentos, los intelectuales y los físicos. Puedes hacer todo lo que te propongas, ya sea materializándolos, como interpretándolos.
• El reflejo rojo con círculos significa que das demasiadas vueltas a las cosas, la vida es más fácil si vas por caminos más rectos, pasa por puentes y pasarelas, llegarás a los mismos lugares en menos tiempo. Pero, párate y admira tu alrededor, y así no te perderás nada de lo que pasa cerca de ti. Allí te espera la mariposa que te ayudará a cruzar.
• El reflejo azul oscuro, de la oscuridad te llegan tres pájaros y son los que tienes a tu lado, para decirte: SALE Y DA LUZ, libertad para volar y ser tú misma.
• El reflejo de color magenta, en el que entran 3 mariposas son las que te dan la voluntad, la sabiduría, y la tranquilidad que necesitas.
• En la vida hay obstáculos, piedras en el camino, en ambas direcciones, casi siempre son de ida y vuelta, conviértelo en positivo, siempre hay dos maneras de verlo, usa la más positiva de todas.

Las mariposas salen de la luna y vienen a ti para ayudarte.


M.Àngels Cassany



Comentarios

Entradas populares de este blog

1285-Nunca dejéis de caminar juntos

                                                         1285 Mandala:  Nunca dejéis de caminar juntos. ´ Cuando R. me encargó un mandala para toda su familia, pensé que era un reto que quería asumir, me pidió que fuera grande y para la entrada de la casa, y que era una familia de 7 miembros . Y a medida que lo he ido haciendo, me ha venido que ellos 4, también tenían que tener una representación en el dibujo. Podeis jugar a buscar cuál os llama más la atención o cuál os produce más energía, quizá coincidais y os gusta lo mismo, quizás una temporada os gusta más uno que  otro, pero el conjunto es la unión de todos vosotros. La paloma que corona el conjunto de mandalas, aporta la claridad y el amor que os procesáis, por eso:   Nunca dejéis de caminar juntos. 1285 Mandala:  Mai deixeu de caminar junts.   Quant la R. em va encarregar un mandala per tota la vostra família, vaig pensar que era un repte que volia assumir, me’l va demanar que fos gran i per l’entrada de la casa,

835-Mandala :Solidaridad con el egrégor

835 Mandala:   Solidaridad con el egrégor. Solo tú, sabes de lo que estamos hablando, tu egrégor ( alma colectiva o espíritu en común ) tiene que solidarizarse con el resto de almas que componen tu unidad. Eres un alma bella, y también vieja, tu fuerza interior es enorme, puedes y debes caminar hacia lo absoluto, pues es tu meta. Caminante no hay camino se hace camino al andar ( letra de Antonio Machado y cantada por Serrat) significa que a medida que vayas andando por la vida, tú mismo harás lo más conveniente para ti, para tu parte física en 3D y tu parte más espiritual. Hay muchos caminos en este paraje, coge el que más te convenga, pues todos llevan a la iluminación. Es muy normal que tengamos dudas en esta dimensión y no sepamos realmente que tenemos que hacer y donde aplicar nuestras enseñanzas. Es muy fácil, déjate llevar, fluye, no pongas resistencias. Si no estás en sintonía con nosotros no pasa nada, porque encontrarás el día y el momento para hacerlo. Tiempo

1284-Mandala: La luz que emerge de las almas.

  1284 Mandala: La llum que emergeix de les ànimes.   L'àngel que regeix el dia 4 de febrer, es diu: 63 – Anauel. L’àngel que regeix el dia 12 de febrer, es diu: 65 Damabiah.     Aquest mandala ha estat fruit de la generositat de la J......, que ha volgut traslladar la seva saviesa, a través de les paraules i el seu bon fer, i m’ha encarregat aquest mandala per a la vostra empresa, perquè tingui un lloc dins ella.   El que percebo es una gran comunicació   a nivell de socis i de treballadors, que va més enllà d’un treball merament econòmic, sino també emocional i de valors.   Aquest mandala al centre neix una flor que defineix que i qui sou, bellesa per tot arreu, havent format una empresa on heu posat les vostres expectatives i que malgrat tot dels bons i mals moments, el que preval és la vostra unió.   La flor s’expandeix formant el nom de la vostra empresa, i d’aquí es formen altres camins que donen llum al vostra projecte, on l’energia de l’entorn us fa an