Ir al contenido principal

315- Mandala JRA

Posted by Picasa 
“La felicitat es la seguretat de no sentir-se perdut”
Jorge  Bucay (Escritor i psicoterapeuta argenti).



Ets el centre en la vida de moltes persones, ets la felicitat personificada, encara que a vegades ni tu ho saps!. Camines per la vida sense pensar que pots ajudar a moltes ànimes, tant les que estan al teu costat com les que son a llocs llunyans.  Tens un avantatge, que gaudeixes fent el que fas en tot moment, sigui el que sigui.

La teva ànima és el punt daurat del mandala, està en el bell mig del cercle, envoltat pel color de la sanació,  la forma que té és com dos ales que s’estenen per el Món oferint amor, sort i guariment.

S’entrellacen 3 cercles, en el superior hi ha 3 finestres que s’obren al món, tenen LLUM pròpia, la finestra central té el seu propi mandala, que forma part de l’ull que ho veu tot. Don surten dos ocells que volen en llibertat, i porten la saviesa innata que tu tens a altres ànimes.

Els altres dos cercles units i que formen part de tu, manifesten l’alegria infinita que tens, son diferents camins que tens que superar, estadis, esgraons, que passaràs sense cap dificultat, tens la rosa de la bellesa, tens la flor de loto que et dóna serenor, tens entrebancs que et faran més fort. Formem part del 8 el teu número de vida, o  del infinit, i just en el centre tens el teu “guia” que t’ajuda, que t’orienta i t’il·lumina el camí cap a on has d’avançar.  El cors, les lletres, la gorra, les copes... alguns son signes de diversió, passa-t’ho d’allò més be, perquè la Vida es una magnifica experiència.

Tot el teu interior queda encerclat en  aquest mandala, en el que si apropen dos papallones, signe de transformació, que t’ajudaran a convertir-te en un:

Ésser únic i meravellós.

M.Àngels Cassany

Comentarios

Entradas populares de este blog

1218 Mandala: Rumbo hacia la excelencia.

  1218 Mandala:  Rumb cap a l’excel·lència.   L'àngel que regeix el dia 1 de gener, es diu: 57 – Nemamiah.   El teu àngel t’ajuda a:   ·          Alliberar esquemes, patrons inconscients, informació que ve del nucli. ·          Viure importants transmutacions. ·          Ser una defensora de grans causes. ·          Saber trobar la resposta adequada per a qualsevol problema. ·          Tenir gosadia, força de decisió, empenta. ·          Tenir una ment privilegiada. ·          Portar el cel a la terra. ·          Ser una defensora de la pau. ·          Suportar les fatigues amb molt de coratge.   I t’aporta:   ·          Prosperitat. ·          Lucidesa intel·lectual. ·          Un do per a l’estratègia, comercial, política o altres. ·          Una gran capacitat de feina. ·          Aptituds per al lideratge. ·          Valor per fer front a les responsabilitats. ·          Una gran capacitat d'estimar. ·          Protagonism

1053-Mandala: Círculo de amor

1053 Mandala: Círculo de amor. El ángel que rige el día 19 de marzo, se llama: Mumiah Caminar por la vida no es fácil y a veces aunque no queramos nos da un aviso para que reaccionemos, luego depende de nosotros si tomamos un camino u otro. Uno puede ser fácil y allanarnos el camino comprendiendo todo lo que nos pasa y así recuperar lo aprendido, otro puede ser más difícil y con muchos atajos pero a veces este es el que tomamos para aprender de nuestros propios errores. Qué bonito es andar de la mano, con compañeros/as, amigos/as, pero sobretodo con la familia que es nuestro gran soporte para superar todos los imprevistos y así avanzar hacia lo desconocido y gracias a ello, aprender también a caminar solos por la vida. A ti no te faltan almas que están a tu lado, dándote apoyo y ayudándote a expandirte, porqué tú te lo mereces, ya que también es tu gran don. El amor lo tienes de raíz, está en tu ADN lo que te hace tener una vitalidad y una protección c

836 Mandala: Sabiduria y comprensión.

836 Mandala:   Sabiduria y comprensión. Intentar salir de la negatividad requiere un esfuerzo muy grande. Para ver la luz y comprender el proceso, nosotros te daremos fuerza y protección. Cada vez que nos necesites solo tienes que llamarnos y acudiremos a ti, con nuestra luz, solo tendrás que abrir tus ventanas para dejarla pasar, así obtendrás nuestra protección. Los días claros y con sol te acogen con calor, tienes que aprovecharlos para quemar la negatividad, ofrécenos tu oscuridad y nosotros te daremos mucha luz, luz violeta, luz diamantina, para iluminar todo tu ser. La sabiduría que por naturaleza tienes viene de muchas vidas anteriores, unas vidas que no siempre han sido fáciles, has estado acompañada por muchas almas que ahora están contigo y comparten tus ilusiones y tus hazañas. En todos los procesos para aprender tenéis que pasar por situaciones de toda índole, unas buenas y felices y otras no tan buenas y tristes, pero el proceso es este. ¿De qu